Finnes det et forum
-
Finnes det et forum
For dem som holder på med ombygging og customisering av motorsykkler?
Sgl
Sgl
http://www.bikerforum.no/ kanske?
Re: Finnes det et forum
Noe spesielt du lurer på eller?Finnmarkingen skrev:For dem som holder på med ombygging og customisering av motorsykkler?
Sgl
- LinnSurion
- Motorsykkelen din: BMW K75
-
Hva med å starte en tråd som feks heter "ombygging og customisering" av motorsykler?Finnmarkingen skrev:For dem som holder på med ombygging og customisering av motorsykkler?
Sgl
Bare et forslag til deg
-
Hadde ikke vært så dumt, hvis det var en tråd man kunne utveksle erfaringer rundt temaet. Men da er man jo avhengig av at det er flere som holder på med dette.GSXR skrev:Hva med å starte en tråd som feks heter "ombygging og customisering" av motorsykler?Finnmarkingen skrev:For dem som holder på med ombygging og customisering av motorsykkler?
Sgl
Bare et forslag til deg.
Derfor regner jeg med et er lettere å finne et forum som allerede er oppegående på slike ting.
Jeg driver ikke i noen stor stil akkurat. Har en vn 1500 som jeg har bygd om en del. Og en Gpz 900, som jeg hadde tenkt å bygge en naken street racer av. Pluss noen tidligere småprosjekter fra før av.
Så er ute etter å se bilder, løsninger, osv osv på hvordan andre har gjort ting.
Sgl
Finnmarkingen skrev:For dem som holder på med ombygging og customisering av motorsykkler?l
GoldWing UnderGround Customizing