AJ Arena...

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: AJ Arena...

Legg inn av AJ »

Var i Ålesund i helga og hadde det svært hyggelig med en flott vennegjeng :thumleft
Oppholdets absolutte høydepunkt var middagen i Teaterfabrikken, ikke langt unna der vi holdt hus, nemlig Scandic hotellet.

En ubetalelig opplevelse!! Absolutt verd å få med seg om man er en venngjeng på 15-20 stykker.
Overraskelsene vil stå i kø under middagen - GARANTERT!!!

Ellers var det strålende vær i Ålesund denne helgen og jeg må beskjemmet innrømme at jeg aldri tidligere har vært i denne flotte byen :redface ...
Til sommer'n bli det motorsykkeltur til byen - ingen som helst tvil om det! Og vi kommer også til å ta oss en tur opp til Fjellstua. Et flott sted i det fantastiske været vi hadde :D
Og ja! Fru AJ og jeg gikk alle 418 trinn opp den bratte fjellskråningen opp til etablissementet og den flott utsikten utover byen!

Her noen få bilder fra turen vår:

Bilde

Bilde

Bilde

Brukeravatar
Onsløv
Motorsykkelen din: F800ST

Legg inn av Onsløv »

AJ skrev:Til sommer'n bli det motorsykkeltur til byen - ingen som helst tvil om det! Og vi kommer også til å ta oss en tur opp til Fjellstua. Et flott sted i det fantastiske været vi hadde :D
Og ja! Fru AJ og jeg gikk alle 418 trinn opp den bratte fjellskråningen opp til etablissementet og den flott utsikten utover byen!
Om 418 trinn ga mersmak, så kan jeg anbefale Bergens svar på dette, stoltzekleiven. 801 trappetrinn.
Bør ikke taes med MC-antrekk på. Synes det er mer en tunugt i bare shorts og tskjorte. :redface

-mvh-
Kristian
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Onsløv skrev: Om 418 trinn ga mersmak, så kan jeg anbefale Bergens svar på dette, stoltzekleiven. 801 trappetrinn.
Bør ikke taes med MC-antrekk på. Synes det er mer en tunugt i bare shorts og tskjorte. :redface

-mvh-
Kristian
Kan fort hende at vi også tar den turen til sommer'n :knegg
Takk for tipset! :thumleft

Pollti

Legg inn av Pollti »

Vestlandet er postkort pent når landsdelen viser seg fram fra sin beste side ! Kanskje den peneste landsdelen vi har.

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

:[-(

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Ragnhild skrev: :[-(
Ok, ok...
Nord-Norge, da... :knegg

:mk

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Selvsagt 8)

Pollti

Legg inn av Pollti »

AJ skrev:
Ragnhild skrev: :[-(
Ok, ok...
Nord-Norge, da... :knegg

:mk

Nei,fytte katta ! Myggen har jetmotorer der jo. Likte ikke mørketiden og sommerhalvåret var like gæli det.

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Jammen, da er det lyst hele døgnet. :roll
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Ja, nettopp :thumleft

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Var på Porsangermoen 9 mnd..fint sted. :janikk I 1973.
Men så ikke forskjell på Herkulesfly og myggen,da. :ills
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Det eneste gode med førstegangstjenesten var å oppdage Misjonshotellet i Stavanger :bananas Og så oppdaget jeg Vestlandets hovedstad hvor det var trivelig å bo noen år. Nord Norge, en landsdel mange syntes er flott fikk jeg ikke noe forhold til. For meg var det bare ødemark nærmest og gørr kjedelig. Klarer meg lenge med å se på bilder derifra. :notlistening

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Skjønner ikke det der, men vi skal vel klare oss med èn NordNorges-entustiast mindre. Er så god kvalitet på oss andre :mk

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Åsså huser jeg at det var ølmonopol i Lakselv,måtte bestille ei uke før og fikk personlig
"kølapp" som vi brukte ved henting. :dontknow :doh Fikk beholde hentelappen : Så
En lørdag kom det 20 etter hverandre som het Olsen... :- :8-[
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
rogg
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Merkelig, men NordNorge ble finere på avstand..
Rogg..
Sees på veiene...

SMIA MC

Svar