Ny "R" sykkel i 2015 - hva skal man velge?
- thewiz
- Motorsykkelen din: 2018 S1000RR
Re: Ny "R" sykkel i 2015 - hva skal man velge?
http://www.finn.no/finn//mc/used/object ... e=56814258" onclick="window.open(this.href);return false;
Tenkte å ringe denne karen for å høre om jeg kan komme å se på sykkelen. Da får jeg sett litt på sittestilling osv. Hvis jeg får prutet litt kan det hende jeg går for denne. Syns det er litt stiv pris, men vet aldri, kanskje selger er villig til å gå ned litt. Hva er grei pris på denne?
Tenkte å ringe denne karen for å høre om jeg kan komme å se på sykkelen. Da får jeg sett litt på sittestilling osv. Hvis jeg får prutet litt kan det hende jeg går for denne. Syns det er litt stiv pris, men vet aldri, kanskje selger er villig til å gå ned litt. Hva er grei pris på denne?
thewiz skrev:http://www.finn.no/finn//mc/used/object ... e=56814258
Se her ja, stort bedre enn dette blir det ikke

Dette er en orginal Repsol, med samme årgang som min. Et gyldig spørsmål til denne sykkelen er vel om det er montert powercomander på den. For med et åpnere luftfilter og helanlegg er det gjort en del med pustingen på sykkelen.
---------------------------------
Honda CBR1000RR Repsol
Yamaha R1 *Stjålet*
KTM 950SMR *Solgt*
Yamaha XT 600 *Solgt*
--------------------------------
Honda CBR1000RR Repsol
Yamaha R1 *Stjålet*
KTM 950SMR *Solgt*
Yamaha XT 600 *Solgt*
--------------------------------
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Jeg er i utgangspunktet allergisk mot plastikkraketter med sterke farger, men disse Repsol fargene synes jeg faktisk er skikkelig tøffe. Aner ikke hvorfor, men jeg synes orange er skikkelig tøft på denne sykkelen! 

- thewiz
Da har jeg nettopp kommet hjem fra en tur til Oslo hvor jeg så på denne Repsolen. Fy det klødde i fingerene etter å kjøpe!
Han ville ikke gå lavere enn 125. Han hadde en annen som var interessert i sykkelen for denne summen, men han holder av sykkelen til meg til i morgen slik at jeg får tenkt på det.
Sykkelen var helt strøken og jeg fikk prøvd den en liten tur. Helt fantastisk maskin! Jeg skal gå i tenkeboksen!
Han ville ikke gå lavere enn 125. Han hadde en annen som var interessert i sykkelen for denne summen, men han holder av sykkelen til meg til i morgen slik at jeg får tenkt på det.
Sykkelen var helt strøken og jeg fikk prøvd den en liten tur. Helt fantastisk maskin! Jeg skal gå i tenkeboksen!

- Bjerknez
- Kontakt:
Nå er det snart på tide med sykkel, så klin tilthewiz skrev:Da har jeg nettopp kommet hjem fra en tur til Oslo hvor jeg så på denne Repsolen. Fy det klødde i fingerene etter å kjøpe!

-
- Motorsykkelen din: Gsxr 400
Allergien varer nok bare frem til du har kjøpt enBjerknez skrev:Jeg er i utgangspunktet allergisk mot plastikkraketter med sterke farger, men disse Repsol fargene synes jeg faktisk er skikkelig tøffe. Aner ikke hvorfor, men jeg synes orange er skikkelig tøft på denne sykkelen!

Studerte med en som helgependlet Porsgrunn - Bergen med Fireblade så det er nok bra saker.
- thewiz
Skal sies at disse ser 100 ganger bedre ut i virkeligheten enn på bilder.
Hmm, skal jeg svi av så mye på sykkel da tro?

Penger i banken er jo innestengt morothewiz skrev:Skal sies at disse ser 100 ganger bedre ut i virkeligheten enn på bilder.

Må huske at pengene er ikke borte for altid. Du får tilbake en del når/vist du selger denthewiz skrev:Skal sies at disse ser 100 ganger bedre ut i virkeligheten enn på bilder.

- Bjerknez
- Kontakt:
Jepp... de pengene du faktisk bruker på sykkelen er de pengene du taper ved et evt. salg. Har du hatt sykkelen ett år og selger den for 20.000,- mindre enn du kjøpte den for, så har du brukt 20.000,- på sykkel.
Hvis dette er sparepenger du allikevel ikke MÅ bruke på andre ting så mener jeg kjør på og kjøp den sykkelen du vil ha.
Det skal sies at jeg ikke har tatt med forsikring/service samt vedlikehold med i summen
Hvis dette er sparepenger du allikevel ikke MÅ bruke på andre ting så mener jeg kjør på og kjøp den sykkelen du vil ha.
Det skal sies at jeg ikke har tatt med forsikring/service samt vedlikehold med i summen

- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Tror ikke man skal blande for mye økonomisk fornuft inn i en hobby, da blir det jo kjedelig!
Ender vel som oftast uten hobbyen sin då jaTommas skrev:Tror ikke man skal blande for mye økonomisk fornuft inn i en hobby, da blir det jo kjedelig!

-
- Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006
Her er'n:-)
http://www.finn.no/finn/mc/used/viewima ... e=56951835" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.finn.no/finn/mc/used/viewima ... e=56951835" onclick="window.open(this.href);return false;
Skjønner virkelig ikke greia med å montere skiltet under hekken på den måten, ber jo om å bli stoppa og få tilsnakk etc om det. Ikke er det mye fint heller
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Sånn som dette mener du?Toven skrev:Skjønner virkelig ikke greia med å montere skiltet under hekken på den måten, ber jo om å bli stoppa og få tilsnakk etc om det. Ikke er det mye fint heller

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.