Note4
Det stemmer. Kjørte 20-30 min på motorveien med relativt høyt turtall i forkant.Cutless skrev:Når det skjedde; holdt du samme turtall over tid før den hang seg?
Dette er jo uansett en garantisak, så det bør du nok ikke bekymre deg over. Det mest ergelige er at dette skjer med en helt ny sykkel og at det KANSJE kan ta tid og fikse det med tanke på venting på deler etc.Orion skrev:Har ikke søkt noe særlig på internett. Usikker hvordan Scrambleren er bygd opp i forhold til andre Ducatier. Det tekniske er ikke akkurat min sterkeste side..![]()
Nå er iallefall forhandler informert. Han bad meg ringe dem tilbake dersom det vedvarte, og det er betryggende å vite. Virker som de tar det seriøst dersom det skulle være noe.
Ellers var jeg innom MCOslo med kaputt GPS i dag. 5-6 virkedager, så ville jeg få en ny trudde hun. Skulle sende inn den gamle til Garmin i morgen.
Hadde jeg lagt det fram på en annen måte, ville jeg trolig fått et annet svar. Jeg sa det ikke var noen big deal, men at gassen hang seg opp når jeg kjørte på høyt turtall over lengre tid. At det ikke skulle være sånn, og om han hadde vært bort noe lignende.Bjerknez skrev:Dette er jo uansett en garantisak, så det bør du nok ikke bekymre deg over. Det mest ergelige er at dette skjer med en helt ny sykkel og at det KANSJE kan ta tid og fikse det med tanke på venting på deler etc.
Personlig synes jeg det var rart at du fikk beskjed om å kjøre videre for å se om det skjedde igjen med en slik feil. Det kan jo faktisk være trafikkfarlig hvis gassrulla skulle begynne å løpe løpsk...
Jeg ville vertfall gjort mitt ytterste for å fremprovosere denne feilen igjen, på et trygt sted, slik at du er obs på det. få det fikset fort som pokker og bli ferdig med det.
Nå har ikke jeg søkt så veldig mye på nett angående dette, men får opp. Noen sider som nevner noe med spjeld som henger seg opp og som må byttes. Men er nok ikke særlig teknisk av meg jeg heller desverre.
Det synes jeg er en usedvanlig god ideOrion skrev:Lurer på å ta en tur til Østfold på torsdag, hva trur du om det Bjerknez?
Høres ut som en planBjerknez skrev:Det synes jeg er en usedvanlig god ideOrion skrev:Lurer på å ta en tur til Østfold på torsdag, hva trur du om det Bjerknez?![]()
Da er det jo treff på Høk også, så da kan vi jo kombinere dette med en liten svingom?