Tja, hva byr du? Jeg har ikke peiling på hva dette koster.jongsanim skrev:Jona, du som har originale blinklys liggende og støve i en skuff... Kunne ikke gitt meg en god pris på høyre fremre blinklys? Var litt optimistisk å ta sykkelen i Oslo i dag :-P
Jona88.... Endelig ny sykkel på plass
Re: Jona88's DAX ST70 & MSX 125
- jongsanim
- Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013
Har du hele blinklysene?Jona88 skrev:Tja, hva byr du? Jeg har ikke peiling på hva dette koster.jongsanim skrev:Jona, du som har originale blinklys liggende og støve i en skuff... Kunne ikke gitt meg en god pris på høyre fremre blinklys? Var litt optimistisk å ta sykkelen i Oslo i dag :-P

Skal se hva jeg har :-)
Har leitet litt nå, men ser ut som jeg bare har blinklysglassene, da det ser ut som det bare er disse som er byttet på sykkelen
- jongsanim
- Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013
Ok, da ordner jeg meg noe annet 
Er ellers på Tjøme nå men til tross for en del sykler på veien så jeg ikke din :-P

Er ellers på Tjøme nå men til tross for en del sykler på veien så jeg ikke din :-P
Har kjørt cab i dag, men blir sykkel i morgen 

Ut på tur, aldri sur.... Ble en liten luftetur på noen svingete småveier i dag før turen gikk videre inn til Tønsberg sentrum.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Møtte jeg deg på semslinna i dag?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Yamaha Mt-10 '17 Ariel Red Hunter 500 37
Det kan stemme 

Da er kjøretime på klasse A bestilt, så da blir det litt mere futt mellom beina snart 

Herlig!Jona88 skrev:Da er kjøretime på klasse A bestilt, så da blir det litt mere futt mellom beina snart
-
OnlineBjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Har vert futt mellom beina mine helt siden jeg var 13 år, men det var først når jeg fikk lappen på klasse A at jeg opplevde nirvana 

Nirvana opplevde man vel når man fikk tilgang til pc og internetBjerknez skrev:Har vert futt mellom beina mine helt siden jeg var 13 år, men det var først når jeg fikk lappen på klasse A at jeg opplevde nirvana

Artig Jona! Du er vel gammel nok til å slippe unna A2 reglene og sånt?
Haha, så braBjerknez skrev:Har vert futt mellom beina mine helt siden jeg var 13 år, men det var først når jeg fikk lappen på klasse A at jeg opplevde nirvana

Ja, går rett på tung sykkel nå.Toven skrev:Nirvana opplevde man vel når man fikk tilgang til pc og internetBjerknez skrev:Har vert futt mellom beina mine helt siden jeg var 13 år, men det var først når jeg fikk lappen på klasse A at jeg opplevde nirvana![]()
Artig Jona! Du er vel gammel nok til å slippe unna A2 reglene og sånt?
Da er det én uke igjen til første kjøretime. Kjenner jeg begynner å glede meg litt nå
men er samtidig veldig spent på ossen dette skal gå.

I går hadde jeg min første kjøretime på tung sykkel. Kjørte en bmw f800. Måtte kjøre a2 sykkel i går siden a- sykkelen var på verksted, men neste gang blir det a-sykkel
Var skikkelig uvandt å kjøre med noen bakpå, men det gikk greit. Neste gang skal kjørelæreren kjøre egen sykkel.

- freddy123
- Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Grattis godt du kommer deg over på skikkelig mc-sertifikat :)
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Jeg kjørte F650GS på kjøreskolen. Hadde en 800 også, men kjørelærern tenkte 650'en var greiere siden da slapp jeg å ha han bakpå
Grattis, blir digg med skikkelig førerkort vel!

Grattis, blir digg med skikkelig førerkort vel!
Ja, gleder meg!!
da blir det å låne XT'n til fatter'n i første omgang 

Kanskje på tide med en oppdatering? :-)
Holder fortsatt på med tung-lappen. Hadde sikkerhetskurs på bane i går..... Det var moro!!! Har også vært oppe på trafikkstasjonen å øvd på dette kjeglegreiene. Håper å være ferdig med lappen i starten av Juni
Holder fortsatt på med tung-lappen. Hadde sikkerhetskurs på bane i går..... Det var moro!!! Har også vært oppe på trafikkstasjonen å øvd på dette kjeglegreiene. Håper å være ferdig med lappen i starten av Juni

Blir vel det etterhvert.... Men låner pappa sin XT600 denne sesongen, tenker jeg :-)Toven skrev:![]()
Blir det noe større sykkel på deg etterhvert da ? :-)
Kjekt å høre! Godt med alt som er gjennomført.
Ingen hast med kjøp av Tung MC når du kan låne faren din sin. :-) Hvilken type sykkel kunne du tenke deg når du skal gå til innkjøp av tung?
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Ingen hast med kjøp av Tung MC når du kan låne faren din sin. :-) Hvilken type sykkel kunne du tenke deg når du skal gå til innkjøp av tung?
Sent from my iPod touch using Tapatalk