Tommas: Usikker på om jeg er der når du kommer (siden du skrev etter 17:00 en gang). Pleier vel ikke være der så fryktelig lenge. Men tar stemningen seg opp, så kan det nok hende jeg blir værende litt

Klokka 15:00 !?Bjerknez skrev:Jeg kjører fra Fredrikstad så jeg er på Tyrigrava klokken 15:00 i dag.
Ja... JEG er jo der da vetuAJ skrev:Klokka 15:00 !?Bjerknez skrev:Jeg kjører fra Fredrikstad så jeg er på Tyrigrava klokken 15:00 i dag.![]()
Er'e folk på 'Grava så tidlig'a...
The new generation bikers are here!AJ skrev:Klokka 15:00 !?Bjerknez skrev:Jeg kjører fra Fredrikstad så jeg er på Tyrigrava klokken 15:00 i dag.![]()
Så braOrion skrev:The new generation bikers are here!AJ skrev:Klokka 15:00 !?Bjerknez skrev:Jeg kjører fra Fredrikstad så jeg er på Tyrigrava klokken 15:00 i dag.![]()
IT-folk og kaffedrikkere fra byen tør ikke menge seg med de skumle Harley-stereotypene på kvelden.
Du må huske på at du må parkere samens med Harley'ene da Orion. Det blir fort bråk hvis du parkerer den opp hos oss som kjører "racere". Ingen som liker å blande cruisere og "racere" på slike treff. Husk også på og kjøre inn på den første avkjøringen til Tyrigrava når du kommer fra Oslo. Kjører du inn på den nederste er du fuckedOrion skrev:The new generation bikers are here!AJ skrev:Klokka 15:00 !?Bjerknez skrev:Jeg kjører fra Fredrikstad så jeg er på Tyrigrava klokken 15:00 i dag.![]()
IT-folk og kaffedrikkere fra byen tør ikke menge seg med de skumle Harley-stereotypene på kvelden.
Haha morsomt.Bjerknez skrev:Du må huske på at du må parkere samens med Harley'ene da Orion. Det blir fort bråk hvis du parkerer den opp hos oss som kjører "racere". Ingen som liker å blande cruisere og "racere" på slike treff. Husk også på og kjøre inn på den første avkjøringen til Tyrigrava når du kommer fra Oslo. Kjører du inn på den nederste er du fucked
Er ikke sikkert jeg er der så lenge, men det finner du jo fort utCutless skrev:Jeg tar sikte på å ta turen innom på vei hjem fra Oslo, men blir ikke før nærmere 1700 tenker jeg.
Bjerknez skrev:Takk for praten til alle dere som var der![]()
Jeg og Cutless tok en liten svingom på vei hjem og var vel ikke hjemme før i 19:30 tiden. Mange flotte veier i dag!
Det er faktisk noe av det jeg liker best av alt. Det er noe helt annet å snakke med folk i virkeligheten enn inne på et forum, selv om sistnevnte også er hyggelig så klart.mordor skrev:Bjerknez skrev:Takk for praten til alle dere som var der![]()
Jeg og Cutless tok en liten svingom på vei hjem og var vel ikke hjemme før i 19:30 tiden. Mange flotte veier i dag!
Takk i lige måde, hyggelig å sette ansikt på noen av dem som skriver herinne :)