Rett fra fabrikk, første nye kjøretøy ever!Haymaker skrev:Brukt, eller peise ny?
2014 og 2015 er nøyaktig samme sykkelHaymaker skrev:Kanon!
2015 modellen ser hakket vassere ut synes jeg.
Gratulerer med nykjøpet!
Helt nøyaktig samme? BMW endrer ingenting fra år til år? Er det vanlig?Zadnez skrev:2014 og 2015 er nøyaktig samme sykkelHaymaker skrev:Kanon!
Gratulerer med nykjøpet!
Gratulerer!!Tommas skrev:Rett fra fabrikk, første nye kjøretøy ever!Haymaker skrev:Brukt, eller peise ny?
Vet ikke hvor vanlig det er, men sånn er detATWindsor skrev:Helt nøyaktig samme? BMW endrer ingenting fra år til år? Er det vanlig?Zadnez skrev:2014 og 2015 er nøyaktig samme sykkelHaymaker skrev:Kanon!
Gratulerer med nykjøpet!
LordShaft skrev:Gratuler så mye, og velkommen til familien![]()
Du skal få kose deg mye på denne sykkelen. Eneste som er synd er at eksosen dreper den fete lyden i denne hoien
Note4
Ok, ble litt nysgjerrig, hadde inntrykket av at modellene alltid ble "flikket" litt på fra år til år, men kan godt hende det er jeg som er på jordet.Zadnez skrev:Vet ikke hvor vanlig det er, men sånn er detATWindsor skrev:Helt nøyaktig samme? BMW endrer ingenting fra år til år? Er det vanlig?Zadnez skrev:2014 og 2015 er nøyaktig samme sykkelHaymaker skrev:Kanon!
Gratulerer med nykjøpet!
Du har selvfølgelig helt rett.Zadnez skrev:2014 og 2015 er nøyaktig samme sykkelHaymaker skrev:Kanon!
Gratulerer med nykjøpet!