[video]https://www.youtube.com/watch?v=pqHEQ0v ... detailpage[/video]
NyTigern kommer til Andebu, om a barre får ei pølseBMWilly skrev:Gratulerer med ny Tiger Ojda. Får vi se nyervervelsen på Andebu da?
Da skal det bli moro å se ny Tigern i Andebu, håper du blir fornøyd med kjøpet selv om du nok vet hva du går til.ojda skrev:NyTigern kommer til Andebu, om a barre får ei pølseBMWilly skrev:Gratulerer med ny Tiger Ojda. Får vi se nyervervelsen på Andebu da?![]()
Å ArcticTiger`n ække kjip, så det går nok greit![]()
Det blei forresten støpte felger på den, uviss levering på den med eiker. Så det droppet vi
ojda skrev:Nå kan du spille trudelutt-trudelutt BusaBusa, for nå står det ei Rød ei
å venter på meg i en liten Mc-butkk i Sarpsborg![]()
Foreter nok bytte midt i neste uke tenker jeg. Så får vi heller lære oss
å leve med forskjellig farge på sykkleneBlikke lett nei :[-o<
Litt trist for deg da, som ikke får se a TigerMama en siste gang før ho forlater oss![]()
Men jeg ække sentimental, tror bytte skal gå greit
Busa Trond skrev:ojda skrev:Nå kan du spille trudelutt-trudelutt BusaBusa, for nå står det ei Rød ei
å venter på meg i en liten Mc-butkk i Sarpsborg![]()
Foreter nok bytte midt i neste uke tenker jeg. Så får vi heller lære oss
å leve med forskjellig farge på sykkleneBlikke lett nei :[-o<
Litt trist for deg da, som ikke får se a TigerMama en siste gang før ho forlater oss![]()
Men jeg ække sentimental, tror bytte skal gå greit![]()
Det er godt å høre at denne flotte Røde overklassesykkelen snart får asfalt under gummien ojda, victorianismen er ikke alle forunt![]()
![]()
Blir ikke lett å holde styr på alle fargene for oss nei, vi som pleier å kjørt blått sammen. Bare Cognac én ikke skifter farge så skal vi nok klare oss greit![]()
Gi TigerMama en takk for alt klem fra meg da
Føy og fysjBjerknez skrev:Du kan jo bare late som om det er en Ducati
DucatiBjerknez skrev:Du kan jo bare late som om det er en Ducati
Hehe, jeg har faktisk sansen for den Explorern, uansett fargeojda skrev:DucatiBjerknez skrev:Du kan jo bare late som om det er en DucatiDu er gæærn, du kanke ha bøyd deg ned å hørtpå lyden fra den deilige
silkemyke 1200ccm trippelen noengang :-)å
Røde låter visst like bra som de blå![]()
![]()
Å går enda fælere
Med unntak av en og annen recall er rettet til, er de identiske jasankyo skrev:Er modellene helt identiske?