Storm skrev:Mye man lurer på. Hva tror dere om andrehåndsverdien på Griso, detter som en stein kanskje?

Annenhåndsverdien på Guzzi generelt i Norge er litt vanskelig. Griso ser man knapt annonsert noengang. Faktum er vel også at det ikke er solgt veldig mange av disse her i landet.
I det store utland derimot, er salget større (men ikke likevel ikke veldig stort...) og tilbakemeldinger fra eierene er nærmest unisont og entydig positivt.
Bunnsolide sykler med karismatisk karakter

.
Eldre Guzzi'er selges rimelig kjapt på bruktmaerkedet i Norge, mener jeg å ha registrert. Nyere går noe tregere.
Selv fikk jeg solgt min 2012 Stelvio med forholdsvis høy km.stand (48K) til å være såpass ny til en god pris i vinter.
Ser på Finn.no nå om dagen at
Fidel her inne har måttet senke prisen et par ganger på sin California 1400...
Tyder kanskje på at potensielle kjøpere fortsatt velger å sitte på gjerdet og se an prisutviklingen?
Når det gjelder Griso spesielt tror jeg prisingen på brukt er mye avhengig av å treffe rette entusiasten. De som absolutt ikke skal ha noe annet enn nettopp slik sykkel. De er ikke mange her i landet, men de finnes.
Skal bli interessant å se hva du ender opp med...

.
Har først Guzzi bitt seg fast i "lyst-på / må-ha" følelsen skal det litt til å slippe unna.
Har vært der selv, jeg... :-) .
Angrer ikke på at jeg kjøpte Stelvio. Angrer litt på at jeg solgte den...

. Og ser for meg at jeg gjerne kan bli Guzzi eier igjen senere. Ikke nødvendigivs Stelvio eller Griso, for den del, men kanskje en av etterfølgerne til disse. For
de tror jeg kommer om ikke altfor lenge. Det aner meg at skjer en del interessante ting i fabrikklokalene i Mandello del Lario...