Støtt plastindustrien ! Pysefommeler.

Vi vet iallfall at det er liv i deg når du skriker over deg :)Pollti skrev:Tror nesten jeg ikke er frisk hvis jeg ikke sutrer ? Hmmmm...
Ragnhild skrev:Vi vet iallfall at det er liv i deg når du skriker over deg :)Pollti skrev:Tror nesten jeg ikke er frisk hvis jeg ikke sutrer ? Hmmmm...
Såda smurfenPollti skrev:Jævla pyseskromlinger ! Det er fint vær å kjøre MC i ! Nemlig. Her er jeg utsatt for Hijol pøbel, Brummundalspyser og Ænnebu gjøker som bare tenker på å kjøre Donnaen i Transporter også fortsetter mølet her og !![]()
Siden Donnaen skal sminkes litt så vil Kongerikets Krøtterstier utfordres av Kim - Il Comet og Skutærn under vintersesongen.
Støtt plastindustrien ! Pysefommeler.![]()
Jalmar kjører nok over dere med ispiggene sine, men jeg er human og bruker sommerdekk året rundt.
Enig, SvolpSvolp skrev:Her er det ikke snakk om og være tøff eller ei, mens vi på vestlandet sliter med klunk is og speilglatte veier kontra 40cm med flott nysnø er mc kjøring tabu når det kommer til sunn fornuft under mitt tak, alikavell kjører noen her også men jeg parkerer sykkelen fordi isen er kommet i skyggepartiene og fordi jeg kjenner alt for mange som skal være tøffe og bare kjøre enda litt til, og vips... der gikk det galt.
Har for mange som er glad i meg i utgangspunktet og nesten alle HATER at jeg kjører sykkel uansett og da gidder jeg ikke på toppen av det hele og være såpass kødd at jeg gambler litt ekstra med helsen og kjører på vinterstid.
Kenneth