Dette så perfekt ut

Ringte fra forhandleren min i dag, så Mv'en blir nok hentet fredag, så nå kan vi snart ta en tur

det går ann å kjøre en hurum rundt runde med soft is i holmsbu jaCutless skrev:Det så nydelig ut - du må invitere til mini-tur dit i starten av april !
sandt det, men er en del A2 op demodager og, ikke helt den samme men noe iaf :-)freddy123 skrev:Det blir neste sesong sånn ca 28 mai :) bare så kjedelig at jeg ikke kan prøvekjøre noe før jeg får lappen
Street Triplen drar jamt hele veien (mer eller mindre) og har en veldig jevn effektkurve. Ikke noe ketchup effekt som kommer i bunn eller på topp. Den er utrolig smooth og kjøre og den drar bra fra 6.000-13.000. Du kan fint foreta forbikjøringer under fra 4.000rpm i 6.-gir på vanlig vei. Ikke noen heftig forbikjøring, men det er fullt mulig og du vil ikke merke noe som helst vibrasjoner eller ulyder.freddy123 skrev:er nokk som du sier bjerknez at alle sykklene vil gi et stort glis om munn og har mer enn nokk power for meg, derfor jeg lurer litt på om jeg skal gå for noe litt mindre heftig igjen som foreksempel en sv 650, eller en triumph daytona denne har samma motoren som deg altså trippel på 675cc men noen flere hk dog 125hk kontra dine 106hk, liker utseende på daytona godt også er det ikke fullt opp av de langs veiene gsxr 600 er jo en veldig vanlig sykkel igjen.
det eneste jeg er skeptisk til med daytona er den fremoverlente sittestillingen og hvordan dette vil gjøre utslag på lengre turer ?
men her er det bare å komme med tips og triks fra dere som har vært i gamet en stund og sykkel forslag , jeg ønsker gjerne info fra dere som har eid ulike overnevnte modeller om motorkarakteristikk osv.
jeg ønsker en effekt kurve som drar fra bunn og gjennom hele registeret ikke typisk toppdrag sykkel der det går jævlig fra 7k til 14k for da blir det at man blir liggende og jage litt og da tror jeg lappen kan ryke fort ogsåmen bra bunndrag det liker jeg
![]()
men sånn foreløpig så liker jeg sv1000 best og skal se om jeg ikke får prøvesitti en slik iløpet av nærmeste framtid, en sånn i blå (yndlingsfargen min) og noen effektpotter så har man drag nokk og en heftig buldring fra v-twin motorn![]()
men er foreløpig på drømme stadiet så mye kan komme til å endre seg utover etterhvert som jeg får kikka litt![]()
olavk : hva ville du valgt av 675 og 1050cc til trumph og hvordan er effektkurven i disse motorene, bra bunndrag ?
som sagt så er jeg vandt med 48 hk på 245kg så det meste vil nappe godt iforhold til hva man er vandt medlitt derfor jeg tenker at det kanskje lønner seg å gå stigen oppover kanskje mht til cc og hk.