Blogg er litt artig syntes jeg, både for min del da det er gøy og gå tilbake og se på meninger og uttalelser som garantert forandrer seg i løpe av tiden som går. Sikkert for andre også som liker og lese litt om hverdagen til likesinnende.
Kenneth heter jeg, 30år gammel sørlendig som har bodd både nordpå, østpå, sørpå og er nå bosatt på vestlandet i stavanger.
Er utdannet kokk etter og ha gått læretid i Oslo men begynte og jobbe i Rogaland brann og redning våren 2008 og kan med hånda på hjerte si at jeg ALDRI kan tenke meg og drive med noe annet, ser for meg og bli gammel i yrket.
Det var meg, så over til litt mer artig lesning!
Svartn er en blid og fornøyd Suzuki GSF650S som har vært i mitt eierskap siden Februar 09 etter at jeg prutet til jeg ble flau og enda litt til. Fikk sykkelen til en meget god pris og valget mitt på motorsykkel etter at jeg tok tung lappen sommeren 08 stod mellom en v-strom eller en bandit og jeg må si at jeg ikke angrer. Telleren stod på 17.000km og årstallet da den trillet stolt og blank ut av fabrikken var i 2005.
Etter første sesong i sammen står nå telleren på ca 24.000km og har hvert ganske mange plasser rundt om i norge og har gode minner og ser fram til neste sesong. Svartn ble satt vekk for vinteren 26.okt da været her i stavanger begynner og bli fryktelig rufsete og høsten legger sine spor i veibanen i form av kvister og bløte blader.
Svartn er litt sjenert så bildene kommer senere.
Nå som vi går inn i vinterhalvåret er planlegging i full sving, neste år har svartn gått med på og kjøre lindesnes/nordkapp tur/retur og vi er til nå en gruppe på 4stk som om dagen setter opp veivalg eller plasser den enkelte vil se og oppleve som f.eks trollstigen, giranger, atlanterhavsveien, saltstraumen i bodø osv. Når alt er samlet inn settes ruten opp slik at vi får med oss det meste. Dagene vi har til disposisjon for og blidgjøre den bedre halvdelen er ca 3uker da dette er en guttetur. Andre som har kjørt denne turen sier at da bør vi ha god tid og mulighet for og ta en kjørefri dag eller to hvis tresmaken sniker seg innpå.
Utover det er det igrunn ikke så mye og nevne, liker og lese om mc og lærer stadig noe nytt og er fremdeles ganske fersk på mange områder så dumme spørsmål vil det nok dukke opp på forumet.
Bare for og oppdatere litt har jeg siden første post blitt eldre så det er rettet på samt at den gamle 650 er byttet ut med en ZZR1400 fra Kawasaki!

Hei så lenge
Kenneth