Monterte den uber-billige Dominatorpotta mi i dag etter en kjapp tur på posten. Kom på pene 1450 ferdig levert og fortollet Måtte modde festet pittelittegrann, eller virker den å være av god kvalitet og lyden var magisk til og med med db killer i. Jeg prøvde ikke uten, men da tipper jeg vi snakker sånn lyd som han RJ på youtube har i sin(samme motor). Den R bokstaven i logoen passer greit overens med modellbetegnelsen på sykkelen, men vurderer å ta av logoen på potta for mer clean look, hva mener folk?
Den er til de som ikke kjenner til orginalpotta, nærmest helt lik i designet, og identisk med oem Akrapovic-potte som de skulle ha 8-9000,- for
Har hatt dyre potter før og billige, dette er den desidert billigste, og hvis kvaliteten over tid er på nivå med min gamle Delkevic-potte til 2000,- så skal jeg ikke klage.
Det ble veldig fint, ser jo nesten originalt ut. Jeg synes logoen stjal litt mye oppmerksomhet. Er nok en smakssak, men jeg setter en knapp på uten klistermerke :)
Jepp! Stickerbombing er IKKE pent. Det finnes sikkert noen ytterst få tilfeller hvor dte kan være fint/tøft med et klistremerke eller to, men oftest ikke etter min mening.
Fikk en snacks-pakke i posten i dag med crash-bobbins til ramma på motorsykkelen. Tenkte jeg skulle ha på de før jeg tok sykkelen med på bane, da jeg 100% sikkert hadde havnet i grusfella hvis jeg IKKE hadde hatt de på :[-o<
Meeeeeeen, driten passa ikke seff. Sto i annonsen at de skal passe min, men det var seff feil. Så da ble det en klagemail seff, og ser ut til at det kanskje går i orden. Han skulle måle opp nye spacere og se om det ikke gikk seg til. Kjøpte disse hvertfall: