"Takk, Tommas! Bookingen din er nå bekreftet. Paulsens Hotel"
Da sees vi der på fredag. Burde bli en ok dag nummer to med ny sykkel

Tror nok jeg ville lagt inn noen timer på rygg i Lyngdal på en slik tur.Bjerknez skrev:Litt usikker da jeg har noen ærender på lørdag formiddag samt at jeg har lovet meg bort som husoppusser i eget hus....
100 mil på en dag tror jeg kanskje blir litt drøyt så tidlig i sesongen for min del...
Tommas skrev:Sånn kan det gå når man sitter foran pc'en etter leggetid:
"Takk, Tommas! Bookingen din er nå bekreftet. Paulsens Hotel"
Da sees vi der på fredag. Burde bli en ok dag nummer to med ny sykkel
Bjerknez skrev:Faen ta dere gutter!![]()
Jeg driter i hele oppussingen og overlater den til kjærringa! Så får jeg heller gå noen strafferunder når jeg kommer hjem igjen.
Jeg blir med!!! Fikser du rom Tommas, eller klarer vi oss med ett rom og to senger? Skal jo bare sove, så trenger ikke noe luksus jeg...
Kjærringa sa: "Skulle ikke vi pusse opp sammen i morgen da? Skal jeg male dørene helt alene jeg da?"Olav K skrev:Bjerknez skrev:Faen ta dere gutter!![]()
Jeg driter i hele oppussingen og overlater den til kjærringa! Så får jeg heller gå noen strafferunder når jeg kommer hjem igjen.
Jeg blir med!!! Fikser du rom Tommas, eller klarer vi oss med ett rom og to senger? Skal jo bare sove, så trenger ikke noe luksus jeg...
Nå Bjerkiz, rykka du et hakk opp på "manhood"skalaen.![]()
Visste ikke at du kunne være en sånn "Bad boy"
LordShaft skrev:Faen ta...og dobbelt faen ta. Jævlig surt å sitte på kurs hele fredagen etter å ha lest dette.![]()
Note4
Lekker!! Vi sees og wrommes imorgen :-)åTommas skrev: