Hahaha, hva hadde dette forumet vært uten muligheten å kose seg på andres bekostningOlav K skrev:
Nå er Onkel kanskje litt eldre enn deg, LilleLord... men jeg husker fortsatt ganske godt, og jeg har VELDIG friskt i minnet hvordan noen "øl-spammet" bloggen min, mens jeg var ute på jobb, engang i mars
![]()
Så du vet hva de sier.... Karma is a bitch osv....![]()
Når det er sagt... så hadde det vært kjekt å ha deg med, du hadde vært hjertelig velkommen(og det var HELT uten ironi... faktisk) :-)
Jeg hjelper deg.Tommas skrev:Så var de første 42 km unnagjort! Skulle ønske jeg var nordlending, for å trykke til med noen saftige uttrykk!!!!
"Jøje meg" er liksom ikke helt dekkende...
Jepp, rett over 6k for slip-on. Vel så mye for utseendet, likte ikke den kromma trompet-tuten.LordShaft skrev:Faen den er pen denne sykkelen.... Men som BMW kjører selv, så får jeg vondt i sjela av den helvetes katalysatorenHva måtte du svi for slip-on? 5 - 6 tørk?
Hvilke dekk ble sykkelen levert med fra fabrikk? Metzeler eller Conti?![]()
det finnes en type belly pan, som du bare slider utenpå katalysatoren, blir faktisk jævlig pent.... sett den i svart, mulig den er å få i andre farger også. Se om jeg klarer å finne igjen link til degTommas skrev: Katalysatoren tror jeg rett og slett jeg vurderer å få til å forsvinne med et lag svart coating som tåler varme. Men det får bli litt senere.
Synes det dog ser MYE bedre ut i levende live, enn på bilder.
!
De dekkene du har på sykkelen synes jeg er veldig bra. God respons etc. Likte dem veldig godt, men på den sykkelen du har (med mer drag) så slites nok kanskje dekkene fortere enn på min. jeg fikk 7.000km. ut av mine men da syntes også stria rundt hele. Skulle nok byttet dem på 6.000rpm hvis jeg skulle fulgt "loven". Olav K fikk jo ikk engang 5.000km. ut av sine dekk. 500 mil er jo ikke akkurat veldig langt, men dekkene likte jeg godt.Tommas skrev:Jepp, rett over 6k for slip-on. Vel så mye for utseendet, likte ikke den kromma trompet-tuten.LordShaft skrev:Faen den er pen denne sykkelen.... Men som BMW kjører selv, så får jeg vondt i sjela av den helvetes katalysatorenHva måtte du svi for slip-on? 5 - 6 tørk?
Hvilke dekk ble sykkelen levert med fra fabrikk? Metzeler eller Conti?![]()
Dekkene er Diablo Rosso Corsa tror jeg, rakk ikke å se så nøye. Har vært ute og kjørt
Katalysatoren tror jeg rett og slett jeg vurderer å få til å forsvinne med et lag svart coating som tåler varme. Men det får bli litt senere.
Synes det dog ser MYE bedre ut i levende live, enn på bilder.
Fikk meg en hyggelig 25 mils tur med noen kompiser i kveld. Pen kjøring, smøg oss gjennom 2 laserkontroller uten å bli vinket inn.
Mulig det var noen steder det gikk an å gasse litt, men det vet jeg ikke noe om![]()
Lyngdal i morgen, spår en litt støl kropp på lørdag. S1000R har litt annen sittestilling enn R1200GS![]()
MENFYTTIINNIGRANSKAUENFORENSYKKEL!!!!
Årets understatement?Tommas skrev:S1000R har litt annen sittestilling enn R1200GS![]()
![]()