Hæ jeg kjørte ikke for fort,ikke i mine øyne slik jeg ser det

Må si den gikk bra den Striplen,skulle nok bytte lånt litt så kunne jeg runda litt av felgkanten for deg

Hæ jeg kjørte ikke for fort,ikke i mine øyne slik jeg ser det
Er nok Paulsens som er attraksjonen å kveldstid... Lyngdal er ikke spesielt vakkert nei :-DJohnnyTh skrev:Kan ikke begripe dere stopper i norges styggeste byMen Paulsens hotell er nok stilig.
Etter en pils eller ti så blir det nok vakkert som det meste annet skal du seOlav K skrev:Er nok Paulsens som er attraksjonen å kveldstid... Lyngdal er ikke spesielt vakkert nei :-DJohnnyTh skrev:Kan ikke begripe dere stopper i norges styggeste byMen Paulsens hotell er nok stilig.
Jeg har igjen ca en halv cm men har til gjengjeld lavprofildekk så er sikkert likt :-)Bjerknez skrev:Du sleit vel ikke akkurat ut felgkantene du heller![]()
Synes forresten du forsvant litt i noen svinger jeg.... ?![]()
Jada... den går greit den. Vertfall fra 0-150km/t eller der omkring. Over 150km/t så er jeg nok sjanseløs mot litersykler. Men det er uansett ikke høye hastigheter som er min greie
Kawagutten skrev:Jeg har igjen ca en halv cm men har til gjengjeld lavprofildekk så er sikkert likt :-)Bjerknez skrev:Du sleit vel ikke akkurat ut felgkantene du heller![]()
Jada... den går greit den. Vertfall fra 0-150km/t eller der omkring. Over 150km/t så er jeg nok sjanseløs mot litersykler. Men det er uansett ikke høye hastigheter som er min greie
Bjerknez skrev:Kawagutten skrev:Jeg har igjen ca en halv cm men har til gjengjeld lavprofildekk så er sikkert likt :-)Bjerknez skrev:Du sleit vel ikke akkurat ut felgkantene du heller![]()
Jada... den går greit den. Vertfall fra 0-150km/t eller der omkring. Over 150km/t så er jeg nok sjanseløs mot litersykler. Men det er uansett ikke høye hastigheter som er min greie![]()
Nei faen... hva er dte jeg driver med??
Jeg skal jo opp tidlig i morgen (06:00) og møte Tommas i Drammen kl. 09:00! Kan jo ikke sitte her å jangle da!![]()
![]()
Ønsker meg selv en flott tur i morgen! Takk takk
Støtter denne... på norske veier med variabelt innhold, vil jeg kalle det fornuftighets striperZadnez skrev:Kjør forsiktig, det er ingenting som heter pysestripe
Haha, jeg har så absolutt ikke glemt degJohnnyTh skrev:Noen føler seg ignorert i tur referatet ditt :-)
Jada... At jeg satt og ventet når mopedgutta kom hadde han også glemt å få med seg..JohnnyTh skrev:Noen føler seg ignorert i tur referatet ditt :-)