Toven skrev:Fin liten runde dette, men som zzr-erling nevner, trengs kanskje litt mer varme![]()
![]()
http://tinyurl.com/pjocx6o

Toven skrev:Fin liten runde dette, men som zzr-erling nevner, trengs kanskje litt mer varme![]()
![]()
http://tinyurl.com/pjocx6o
Du er nå hvertfall ærlig om detZZR-Erling skrev:Må høre med kona.
Har en rottisvalp hu eller jeg må passe.LordShaft skrev:Du er nå hvertfall ærlig om detZZR-Erling skrev:Må høre med kona.![]()
![]()
Skulle fått til en helgetur fra Lindesnes i sør til Atlanterhavsveien i løpet av sommeren. fått med alt snopet vestlandet har å by på.
Jeg holdt på og si, det blir vel nesten litt vanskelig å komme lenger sør også vel....?LordShaft skrev: Nå har jeg ikke vært veldig mye lenger sør enn kristiandsand på sykkel.
Det er nok uansett en bedre løsning for min del tror jeg. Jeg finner ikke noen tankbeskyttelse som beskytter et stort nok område som ser bra ut, så da bestillte jeg meg et slikt tanktrekk.LordShaft skrev:Bare husk at det legger seg mye fint støv under tanktrekket som ligger å striper veldig om du ikke tar det av å gjør rent godt. Jeg slurvet litt med dette på en vfr 800 jeg hadde. Det var ikke noe taktisk. Å med matt lakk, er konsekvensen langt større![]()
Husker at grunnen til at jeg var sløv med å ta av trekket når jeg vasket sykkelen var at det var en jævlig kronglete jobb å ta det av og på
Kjenner meg ikke helt igjen i denne beskrivelsen ang. støv/riper og tanktrekkLordShaft skrev:Bare husk at det legger seg mye fint støv under tanktrekket som ligger å striper veldig om du ikke tar det av å gjør rent godt. Jeg slurvet litt med dette på en vfr 800 jeg hadde. Det var ikke noe taktisk. Å med matt lakk, er konsekvensen langt større![]()
Husker at grunnen til at jeg var sløv med å ta av trekket når jeg vasket sykkelen var at det var en jævlig kronglete jobb å ta det av og på
Har samme erfaring som deg,ikke noe problem bare positivt med tanktrekk.biker7 skrev:Kjenner meg ikke helt igjen i denne beskrivelsen ang. støv/riper og tanktrekkLordShaft skrev:Bare husk at det legger seg mye fint støv under tanktrekket som ligger å striper veldig om du ikke tar det av å gjør rent godt. Jeg slurvet litt med dette på en vfr 800 jeg hadde. Det var ikke noe taktisk. Å med matt lakk, er konsekvensen langt større![]()
Husker at grunnen til at jeg var sløv med å ta av trekket når jeg vasket sykkelen var at det var en jævlig kronglete jobb å ta det av og påHar hatt trekk på flere sykler, og bare tatt det av 1-2ganger i sessongen for å vaske under. For det meste har det sittet der under vask. Ikke hatt noen problemer med riper etc jeg. Mulig jeg har vært heldig da..