God morgen godtfolk,norse900 skrev:God tur, gutter! Et bedre værvarsel får dere knapt
om du vil være med til Lindesnes, Norse900..? Vi kjører fra hotellet kl 08, slik at vi er tilbake ca kl 10, da er det frokost

God morgen godtfolk,norse900 skrev:God tur, gutter! Et bedre værvarsel får dere knapt
Ruten hjem er ikke satt, men jeg har en ide.(du får se på kartet selv, da jeg skriver fra tlfLordShaft skrev:Hvordan ser ruten ut hjem igjen onkel?
Note4
[/quoteOlav K skrev: God morgen godtfolk,
om du vil være med til Lindesnes, Norse900..? Vi kjører fra hotellet kl 08, slik at vi er tilbake ca kl 10, da er det frokost
Fy fader så mye skjeivøyde sykkler (neii, ække rassist jeg da)Olav K skrev:Morgenstemning
kl 0830 på Lindesnes
Minuset er at jeg kan ikke plage Bjerkenez med disse bildene, for han står jo faktisk her :-D
Jeg håper det var rørleggerkassa som måtte fram i dag, og ikke Mc-værktøyBusa Trond skrev:Dette må være en flott reise gutter![]()
Moro å følge med når dere legger ut bilder underveis. Fikk meg en kort første 2015 tur I går, men I dag er verktøykasse fremme igjen.
God tur videre
Jepp det er rørleggerkassa som måtte til Pers i dag.ojda skrev:...Jeg håper det var rørleggerkassa som måtte fram i dag, og ikke Mc-værktøy![]()
Åssen var forresten inntrykket av Wilbersdemperne :-) Fornøyd?...