Note4
Nei dette jeg lurer litt på selv.thewiz skrev:Men hvis jeg f.eks skal betale 12.000 i året. Da betaler jeg en feit 1000 lapp i mnd.
Hvis jeg har dette på trekk hver mnd og når oktober kommer leverer skiltene, da betaler jeg ikke 1000 lengre. ( med mindre jeg skal ha tyveriforsikring da ), men vet om mange som ikke har forsikring i det hele tatt da de har sykkelen inni huset sitt på vinteren.
Ergo sparer jeg 1000 per mnd i vinterhalvåret. Det koster jo ikke mer i mnd på sommeren, det har aldri jeg opplevd ihvertfall.
Nei :-P Se tabell fra If sine vilkår.thewiz skrev:Men hvis jeg f.eks skal betale 12.000 i året. Da betaler jeg en feit 1000 lapp i mnd.
Hvis jeg har dette på trekk hver mnd og når oktober kommer leverer skiltene, da betaler jeg ikke 1000 lengre. ( med mindre jeg skal ha tyveriforsikring da ), men vet om mange som ikke har forsikring i det hele tatt da de har sykkelen inni huset sitt på vinteren.
Ergo sparer jeg 1000 per mnd i vinterhalvåret. Det koster jo ikke mer i mnd på sommeren, det har aldri jeg opplevd ihvertfall.
svein690 skrev:Honda cbr600f 2014
5238,- full kasko 12 mnd med 50% bonus
Mv agusta f3 800 2015
11.213,- full kasko 12 mnd med 50% bonus