Men du skal jo dit på demodager på torsdag eller fredagBjerknez skrev:+ fraktKawagutten skrev:Bagster tank trekk koster 1495 på Monsterbike.

Men du skal jo dit på demodager på torsdag eller fredagBjerknez skrev:+ fraktKawagutten skrev:Bagster tank trekk koster 1495 på Monsterbike.
Ja, det skal bli pent ja, så det skal gjøres skikkeligZZR-Erling skrev:Har god erfaring med Bagstertrekk på GSXR1000K8. Det er nok litt individuelt hvilke biker det trekker seg skit under, men du må selvf få det til å sitte stramt, symetriskt og fint, og tape opp enden på reimene skikkelig fint og ordentlig...du vil ikke ha disse løse og flaggrende rundt styrekrona..Bjerknez skrev:Det er nok uansett en bedre løsning for min del tror jeg. Jeg finner ikke noen tankbeskyttelse som beskytter et stort nok område som ser bra ut, så da bestillte jeg meg et slikt tanktrekk.LordShaft skrev:Bare husk at det legger seg mye fint støv under tanktrekket som ligger å striper veldig om du ikke tar det av å gjør rent godt. Jeg slurvet litt med dette på en vfr 800 jeg hadde. Det var ikke noe taktisk. Å med matt lakk, er konsekvensen langt større![]()
Husker at grunnen til at jeg var sløv med å ta av trekket når jeg vasket sykkelen var at det var en jævlig kronglete jobb å ta det av og på
Altså dette:
Det vet jeg ikke ennå...mortenolb skrev:Men du skal jo dit på demodager på torsdag eller fredagBjerknez skrev:+ fraktKawagutten skrev:Bagster tank trekk koster 1495 på Monsterbike.
En diger snus under leppa, skinnende rein sykkel, og litt skikkelig kjøremusikk ala Creedence etc. i ørene gjorde turen mot møtepunktet perfekt.
Haha... ikke noe galt med Speed'en, men jeg tror nok ikke det er grunnen gittOlav K skrev:Hmmmmm jeg føler på meg at jeg vet grunnen....
Bjerkiz kjørte nemlig Litersykkel i helga...jeg tror han føler "the need for Speed"
Bjerknez skrev:Haha... ikke noe galt med Speed'en, men jeg tror nok ikke det er grunnen gittOlav K skrev:Hmmmmm jeg føler på meg at jeg vet grunnen....
Bjerkiz kjørte nemlig Litersykkel i helga...jeg tror han føler "the need for Speed"![]()
Har vel bare generelt sett lite lyst til å bruke masse penger på noe som er unødvendig.