@ cutless
Ja, jeg skal legge ut bilde når jeg får på klossen på den andre sia også.
Kjører litt på bane, men ikke noe voldsomt. Har vel i snitt 4-5 dager i året, og da kjører jeg på Revebanen på Klepp. Har bodd i Stavanger de siste 4 sesongene, så da er veien kort dit. Koster 250 for engangslisens som medlem av Stavanger RR, og 350 for ikke medlemmer. Kjører fra 17-20 hver onsdag. Genial løsning

men ingen forsikring som gjelder her, da det er bare tut og kjør, ikke noe regi eller kurs. Er en forholdsvis liten bane, og best egnet til motard og sykler med moderat effekt, men det er mye liters r sykler utpå også.
På bane kjører jeg det remmer og tøyler holder, men har fotsatt ikke kræsjet, men havna i grusen såvidt med Thundercaten jeg hadde for noen år siden. Mc er til for å brukes, og jeg vil ta ut galskapen på bane, ikke veien

fothvilerne på Duken min var helt nedslipte, det samme med skoa mine, så jeg har forkusert mer på å lære meg å henge av sykkelen skikkelig for å minske nedleggsvinkelen.
Vil absolutt anbefale det, og jeg kunne ikke tenkt meg en sesong uten, har aldri vært redd for å bruke redskapene jeg har skikkelig, de er laget for det. Er nesten alltid en eller annnen som kjører seg av på Reve, men som regel er det bare å hive seg på å kjøre på igjen

er relativt lavt tempo rundt hele banen og har neppe veldig mye over 100 på sletta....