Hei bestilte dekk fra dekkonline.COM her forrige uke og når jeg skule spore og se hvor den var så sto det noe om retur i systemet.. Noen som har erfaring med dette eller vet hva det er? Pengene har blitt overført fra kontoen min til dekkonline.COM så synes dette er rart. Takker for svar på forhånd
Mvh - en spent ungdom
trenger hjelp ASAP, ang dekk
- Tobben84
- Motorsykkelen din: 2011 Triumph Scrambler
Re: trenger hjelp ASAP, ang dekk
Send de en mail, sikkert en grunn til det. Seriøst firma det, så no worries 

Har sikkert bestilt tilsammen 20 dekk fra samme over noen år, aldri vært noe kluss.
Har fulgt med på sporingen nøye noen ggr og da kan det være litt "Retur i system" i begynnelsen, før dekkene samles og sendes over til Norge.
Så hvis det er helt i begynnelsen av sporingsloggen er det bare å være litt tålmodig.
Ellers greit å følge med når det nærmer seg levering etter 1-2 uke +/- fordi Postnord sender vanlig brev om å avtale utkjøring, så der kan du vinne 2-3 dager på å gå inn på nett og krysse av for hvilken dato/tid du vil ha de kjørt ut så fort de er registrert ankommet på utkjøringsterminalen.
Så hvis det er helt i begynnelsen av sporingsloggen er det bare å være litt tålmodig.
Ellers greit å følge med når det nærmer seg levering etter 1-2 uke +/- fordi Postnord sender vanlig brev om å avtale utkjøring, så der kan du vinne 2-3 dager på å gå inn på nett og krysse av for hvilken dato/tid du vil ha de kjørt ut så fort de er registrert ankommet på utkjøringsterminalen.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Helt normalt dette 

- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Det er helt normalt ja, og uten at jeg vet det sikkert tror jeg ikke det handler om at dekkene er returnert noe sted. Mistenker det er en datateknisk logistikkgreie mellom flere speditører, der det registreres en "system return" når systemer har snakket sammen som de skal.
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------