Da har eg fått lufta sykkelen skikkelig, 32 mil vart det igår, tur-retur førde og Førde Motorsport for å få bytta bakdekk(offer for tilbakekalling) og en justering av ECU siden det aldri vart helt bra. No hadde dei fått ny software så...
32 mil var kanskje litt i lengste laget første turen for året, støl i ræva og sliten i nakken pga feil bekledning(for høy krage

). Holdt på å fryse ihjel og
Så takk gud for varmehåndtak og salg på vinterbekledning, handla meg en finfin fleecejakke til kun 99,-
Men ellers gikk turen fint. Nå har eg nytt framdekk og bakdekk, og nye gaffeloppsettet med 320mm bremseskiver er berre heilt rått! Litt for rått, må lære opp igjen bremsehånda på nytt
Einaste minuset er at eg oppdaga ikkje før eg var kommet heim igjen at gaffeltetningen på eine gaffelbeinet sveitter. Kunne spart meg for litt fraktomkostninger hadde eg oppdaga det mens eg enno var i førde.

Michelin pilot power 3 framdekk.

Mitas SportForce, eg spurde om å få mpp3 bak og mot å betale mellomlegget men dei forhandla ikkje michelin så no deal. Funker nå uansett greitt dette så lenge.

Oljesøl.