Onkel ditt og Onkel datt... skulle ikke tro dere var i stand til å tenke selv, langt mindre å ta vare på dere selv
Spøk til side....og god morgen fra Florø (jeg må plutselig ut en ekstra uke, midt i friperioden min)
..returen er jeg ganske flexi på, det som er sikkert er at Znirln skal på jobb den 9. juli, og han reiser til Hammerfest den 8. Altså kan ikke vi hoppe på noen Kielbåt seinere enn den 6. juli, som er i Oslo den 7. Selv er jeg på fri/fri til den 13. juli, og KUNNE blitt noen dager til. Samtidig er det ikke vondt å komme hjem igjen til frk. Fryds gryter og omsorg heller
Så den hjemreisebiten har jeg ikke studert noe nevneverdig på..ennå.
Jeg skal sende Znirln en mail, og høre om han har noen tanker, i mitt stille sinn har jeg vel innstilt meg på å kjøre til Hirtshals eller Hanstholm, uten annen grunn enn at det er DET jeg pleier å gjøre når jeg har vært på bilferie...
og så er det jo litt væravhengig, er det regn og dritt sørpå, begynner man gjerne hjemturen litt før?
Nå er det kommet to Triumphister til "på laget", de må nesten få lov å ytre en mening de også.. det er ikke jeg som bestemmer... jeg skal bare på tur, og de som henger med vil bare øke turgleden
og forresten--idag er tallet 60 (er pinadø ikke lenge siden jeg skrev her i Lordshafts blogg at det var 100 dager igjen

)