Jeg fikk tatt en titt på en S1000RR forrige lørdag på vårmønstringa jeg var på.
Det er en skikkelig fet maskin!

Det var carbon overalt på den sykkelen. Den råeste av racing sykla som var innom der, pronto!

Ok, da leser jeg at sansynligheten er stor for at LordShaft skviser noen dager ekstra utav turen, så da prøver jeg å ordne colorline-ferge Torsdag den 9.LordShaft skrev:Høres veldig bra ut onkelDet er nok ikke utenkelig at jeg vurderer noe slikt selv. I aller verstefall kjører jeg bare hele veien hjem. Men får kjenne på formen og hvor sliten jeg er i kroppen. Er ikke verre å enn å ta en ekstra overnatting. Greit å kunne ta ting litt på sparket også. Er greit å ikke være helt låst. Uansett så er mestedelen av turen i veldig godt selskap... så går det an å ikke glede ræven av seg til dette
LordShaft skrev:Jeg er nok med på den ja.... Men har du ordnet deg med biletten nedover?
Jeg ser hjemreisen på torsdagen kommer på 2940,- Det er ingen ting å si på.
Men forstår jeg det slik at du har fått ombooket turen nedover, så der må jeg bare bestille meg en bilett på egenhånd. Men vi kjører dobbelt rom, champis og badekåpe på hjemturen haha![]()
Send meg pm om noe er uklart, eller en sms på 47177660.... Nå er det trynings på puten
Du finner sikkert noen sko i Tyskland. Louis, Polo e.l. finnes mange steder.LordShaft skrev:
Jeg skulle hatt meg nye sko også, men det kan jeg overleve uten![]()
Been there, done that.... da er det myye kjekkere å iføre seg et Drägertryne, og kose seg med en PA96+ på ryggenLordShaft skrev:Hahaha, jeg også har fått helt dilla den siste uken. Jeg gleder meg noe så ellevilt til denne turen. Driver å småshopper litt knask til turen hele veien. Nå er det vel strengt talt bare nye dekk (bestilt) som jeg må få lagt om, ny kriega veske (20L til) også Regndress..... Så er vi der. Da kan dagen bare komme.
Jeg skulle hatt meg nye sko også, men det kan jeg overleve uten![]()
Ja du må bare finne et ledig øyeblikk å plage meg, jeg skal bare sitte hele dagen å ha røykdykker teori. Noe som kan være veldig lite spennende å høre på