Supertnorse900 skrev:Betalte 4748,- inkl frakt fra Hof MCAndreas skrev:norse900 skrev:
Hva ligger Neotec på i pris nå? Hun jeg deler postkasse med har lyst til å bytte ut sin gamle Multitec
Fru Fryd er strålende fornøyd![]()

Supertnorse900 skrev:Betalte 4748,- inkl frakt fra Hof MCAndreas skrev:norse900 skrev:
Hva ligger Neotec på i pris nå? Hun jeg deler postkasse med har lyst til å bytte ut sin gamle Multitec
Fru Fryd er strålende fornøyd![]()
Takk! Veldig gøy å kjøpe sin første splitter nye motorsykkel.ojda skrev:Gratulerer masse, fortell litt om juvelen davel![]()
Ganske kult å ta bilde av at du tar bilde av sykkelen
xyvind skrev:Takk! Veldig gøy å kjøpe sin første splitter nye motorsykkel.ojda skrev:Gratulerer masse, fortell litt om juvelen davel![]()
Ganske kult å ta bilde av at du tar bilde av sykkelen
Honda CB650F, nytt design, ny motor. Veldig mye sykkel til under 100K.
Nå oppgraderte jeg fra en 1998 Suzuki GSX 600 F, så for meg er dette som natt og dag.
Har masse drag i hele registeret, svinger som en drøm og utseendet er for meg veldig tiltrekkende.
Med noen små modifikasjoner skal dette bli riktig så bra
Utrolig fin fargekombinasjon. Gratulerer så mye. Nyt detxyvind skrev:Kjøpte denne i dag jeg..![]()
Var noen som skrev 250kg her et sted, men det stemmer ikke. Tørrvekten er 208kg, og jeg synes det er helt innafor. Vekten kommer vel av at det er en oval rørramme i stål pluss de fire sylindrene. Det veier, helt klart, men jeg kan ikke si jeg legger merke til vekten når jeg kjører. Hvis man leser anmeldelser av erfarne anmeldere evt. racerførere vil de helt klart sette et minus i margen angående vekten. For hvermansen, som meg, har 208kg ingenting å si. Ved å bytte ut eksosanlegget blir den omtrent 4kg lettere :-) ellers enig i at den er pen å se på!freddy123 skrev:den sykkelen der er råå, fargekombo og designet syntes jeg er helt perfekt på denne![]()
eneste negative jeg har hørt om den er vell at den veier en del