og igjen grattis, denne blir vel å se på noen forumtreff utover sommern den da regner jeg med

Når du sier det tror jeg faktisk jeg har en slik uåpnet pakke liggende. Kjøpte en slik for lenge siden, men ble aldri brukt. Skal prøves!Cutless skrev:Jeg anbefaler de du får på Vitus apotek med en DB(snr) rating på 35 (3 par i ulike farger i en gjennomsiktig plast boks).
freddy123 skrev:grattis med gromm sykkelpotter skal vi ha på sykklene våres , men vi skal kjøre med ørepropper for det
neidsa jeg gjør samma selv, hører motoren godt for det også får man fjernet alle skarpere lyder som er farlig for hørselen og ikke minst slitsomme vindsusen
![]()
og igjen grattis, denne blir vel å se på noen forumtreff utover sommern den da regner jeg med
biker7 skrev:Grattis med en skikkelig "screamer" !Greit turtall på denne. Sperrer vel ikke før 17-18k denne? :-)
Jobb i morgen. Skal ta sykkelen til jobben tenkte jeg. Jobber litt utover kvelden, men jeg henger meg med i helgen! :-)Bjerknez skrev:Da blir det vel en liten tur i morgen da?
Elolz skrev:Grattis med rå sykkel, synes den generasjonen der er den fineste, er noe med det skrå feltet med farge på sidekåpene som ser veldig bra ut.
cosmogs skrev:Supergratulerer med RRRRR!
Bjerknez skrev:Nei dæven... var det deg som var innom Høiden MC Senter i Moss ca. kl. 11:30 i dag?
Jeg sto der og tok en kaffe og snakket med ett par som jobbet der da jeg så en sort R6 kjøre av gårde....
Jeg sto like ved den røde Traceren (som jeg prøvekjørte). Hadde på meg Klim bukse/jakke. Kort lyst hår og vakre blå øynethewiz skrev:Bjerknez skrev:Nei dæven... var det deg som var innom Høiden MC Senter i Moss ca. kl. 11:30 i dag?
Jeg sto der og tok en kaffe og snakket med ett par som jobbet der da jeg så en sort R6 kjøre av gårde....
Ja, det stemmer det! Det var meg. Hadde jeg bare visst hvordan du så ut så skulle jeg slått av en prat! Hehe
Bjerknez skrev: Hadde på meg Klim bukse/jakke. Kort lyst hår og vakre blå øyne:-)å