Siden du spurte, her er ett tilHaymaker skrev:Kan dere slutte å legge ut bilder fra Stelvio... :-)å

[img]https://farm4.staticflickr.com/3739/955 ... 42f7_b.jpg[/img]
Siden du spurte, her er ett tilHaymaker skrev:Kan dere slutte å legge ut bilder fra Stelvio... :-)å
Haymaker skrev:Kan dere slutte å legge ut bilder fra Stelvio... :-)å
Det er liten tvil om at bildekvaliteten du kan få fra et fullformat speilreflekskamera med god optikk er meget bra. Gode kompaktkameraer gir jo ikke dårlige bilder men for min egen del er det absolutt verdt det ekstra bryet å dra med seg et stort og tungt kamera når jeg er på tur :-)LordShaft skrev:Var inne å kikket på bildene dine på Flickr Arvid. Er det virkelig så stor forskjell på 5d mark 3? utrolig flotte bilderliten tvil om at du har kost deg på tur.
Note4
DrGreve skrev:Haymaker skrev:Kan dere slutte å legge ut bilder fra Stelvio... :-)å
Olav K skrev:![]()
![]()
![]()
![]()
EVENTYRLIG bra Tommas!!! La det aldri ta slutt![]()
![]()
Men ang hvilken vei man skal kjøre Stelvio... min plan er iallefall å kjøre opp "gromsida" som "Hege" så fint kaller det. Tidlig tiiidlig på morran, så rekker man både ned og opp Bormio sida, og kanskje nedom Sveits også, tur/retur via det som på kartet kalles "Umbrailpass" Det er bare ca 14 km en vei.
Deretter kan og vil jeg sette nesa i retning Livigno, og deretter Davos.... og så sørover mot Italia igjen.
Det er hva jeg tenker, pr idag iallefall:[-o<
Om det blir en bra tur..? ja det tillater jeg meg å tro- (og jeg tror ikke på julenissen)
Flanker skrev:
Lurer på hvor LordShaft får plass til dassen på alle turene sine?!? Er det en slik bæsj-and-carry i porselensutførelse, som får plass i 30l. Kriega veska?
Med all den elektronikken de stapper i maskinene burde de få til en porta-potti i salenhakhap skrev:Flanker skrev:
Lurer på hvor LordShaft får plass til dassen på alle turene sine?!? Er det en slik bæsj-and-carry i porselensutførelse, som får plass i 30l. Kriega veska?
Han kjører BMW, har de ikke plass til allt en trenger?![]()
TBI81 skrev:Bremserens er jo så å si ren alk. Fin til rens. Evt rødsprit om det er mye gruff, men det er litt hardt ..
EDIT: Tre sider bak ja. Skulle tro jeg hadde tatt litt bremserens ..
Ble bra potta jo