RuneMC skrev:Gratulerer med linjelekker bike
Takker for det :) Skulle egentlig ut en tur nå, men det begynte å regne!!freddy123 skrev:grattis med en av de peneste streetfighterene der ute

RuneMC skrev:Gratulerer med linjelekker bike
Takker for det :) Skulle egentlig ut en tur nå, men det begynte å regne!!freddy123 skrev:grattis med en av de peneste streetfighterene der ute
Min erfaring er at utfordringen er "motsatt" - hullet må utvides slik at du greier å få inn tetningslissa. Som oftest er det med en slags fil (eller rasp) med T-håndtak som du stikker inn nå spiker/skrue er fjernet. Dette verktøyet bruker du til å utvide hullet og rive opp sidene slik at tetningslissa fester seg godt.AJ skrev:Betinger selvfølgelig at punkteringshullet ikke er for stort. Men er det skrue eller spikerpunktering, går det helt fint.
Bildet er tatt på Staoil i Sandvika, to minutter før planlagt avgang til Pisa, Italia.RuneMC skrev:.
Lisser holder også godt, men teoretisk litt lavere sikkerhet.
Kjøpte en GSX 750 våren 2010, og fant raskt ut at det var 2 spikre i bakdekket. Luften sivet sakte ut, såxyvind skrev:Har vært utenfor og vasket sykkelen etter gårsdagens tur, og da jeg tørket og gikk over sykkelen etter vask hørte jeg en slags hveselyd og tenkte at det kom fra hageslangen som fortsatt var under trykk.
Men neida. Oppdaget at det står en slags nagle eller metallsplint dypt inn i bakdekket![]()
![]()
![]()
Hvordan går jeg frem nå? Ringe forsikringsselskapet og få den "tauet" til dekkverksted?
Får man nytt dekk på forsikringen??
Burde jeg ringe forhandler og høre om de kan legge på nytt dekk? Vil ikke at en som ikke har peiling skal skru og grise til og fikle med sykkelen, siden den er helt ny. Sukk.
Kan bekrefte at dette er riktig type jaSolo-rider skrev:Biltema lappesettet kan alle som var med på Prehøst turen 2014 bekrefte at fungerer![]()
http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t= ... 4&start=90" onclick="window.open(this.href);return false;
Med god hjelp med en liten luftkompressor .
Det ble brukt Biltema sin batterikompressor.
Litt usikker om det var denne : http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verkt ... 000033657/" onclick="window.open(this.href);return false;
Men hvilken type kan Ojda sikkert bekrefte...