Jeg har også veldig liten tro på at kevlar "ruster" men dette var svaret jeg fikk servert, uten at jeg skal påstå at det ene er mere riktig enn det andre. Men jeg liker å tro at jeg har noe greie på dekk og hadde ikke vært bekymret for å plugge et slik hull selv. Men om jeg hadde brukt lisser eller andre metoder, det er jeg jaggu ikke sikker påVoodoodoo skrev:
Ikkenoe problem å plugge... rust i korden sier du, trudde ikke kevlar rustet.. fant ikke en eneste metallbeta i slitebanen på mine pr3 dekk når jeg kjørte de helt igjennom iaffal.
Jeg har iallefall kjørt ræserfort på autobahn med 1100xx, og zzr1400 med plugga dekk uten at det har bekymra meg nevneverdig.
Den løsningen som holder 100% er om en tar av dekket og limer det med en vanlig sykkellapp fra innsiden.. ikke faen om den lar seg presse igjennom hullet og ut..

Men det med dekk som det er med andre "fagfolk" hvem skal du lytte til. De lærde strides like mye som de ufaglærte

Jeg som selvutnevnt verdensmester på nett kan ha null peiling, eller masse peiling... hvem vet