Å hva får du igjen fordet, når youtube er målet for filmenFlanker skrev:Da har du sjekket vs Prime X, og ikke gamle /billige utgaver som 1080 og Mini (som jeg har)? Såvidt jeg har skjønt er Prime X helt på høyde med de beste, og da blir det så små nyanser at du må være middels videoautist for å virkelig se forskjellenLordShaft skrev:Har selv kikket litt på Replay kamera siste tiden. Har store planer om å forevige så mye av europaturen som mulig. Å da vil jeg ha et eget kamera på hjelmen, også bruke goproen jeg har til å flytte ryndt på sykkelen.Flanker skrev:Kastet inn en liten ball fra sidelinjen her jeg... Se på Replay XD sine kamera. Prime X er flaggskipet: http://www.replayxd.com/product/prime-x/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bruker selv et XD Mini og er godt fornøyd med det. Videokvalitet kan du selv bedømme, alle mine filmer er tatt opp med dette.
Det er ingen andre kamera på markedet som tar så liten plass som dette. Men jeg ser tydelig forskjell på youtube fra gopro til replay. Det er en helt annen liga, men her er da spm igjen, hvor god kvalitet trenger du, og hvor mye batterikapasitet trenger du