Her er ruten jeg tar bort:
https://www.google.com/maps/dir/59.1957 ... !3e0?hl=no" onclick="window.open(this.href);return false;
Håper jeg treffer noen kjente på Vindfjelltunet

Jeg synes rett og slett Tracer er den ultimate touringsykkelen som også har krefter nok til å kjøre fra sykler som Yamaha R6, Kawasaki Z1000 etc. opp til en viss hastighet. (ut fra noen youtube videoer jeg har sett). Dette gjelder MT09, men Tracer har samme motor så forskjellene er nok ikke veldig stor. Uansett så tror jeg Traceren har nok krefter til at man kan ha det veldig gøy uten at sykkelen blir for stor.LordShaft skrev:Er litt i samme bås selv jeg godeste Bjerknes. Hva blir min neste sykkel? For meg blir det å fortsette i rr segmentet noen år til, eller tippe ned på noe som er mer Touring inspirert. Det står og faller litt på hvordan jeg opplever turen i sommer. Går det helt fint å toure på rr så fortsetter jeg med det. Men er også litt lei av å slipe dekk på de små side veiene i lokal miljøet![]()
Note4
Jeg tenkte så klart på i det segmentet den er i.LordShaft skrev:Hvorfor er traceren den ultimate touring sykkelen? Har en bekjent som kjører en, han skal til å bytte bakdemper nå![]()
Når jeg tenker ultimate touringmaskin, så er jeg litt mere over på K1300S til bmw. VFR'en til honda eller 1400 til kawa..![]()