Jo takk, kan ikke annet enn å klage...!Kawagutten skrev:Banditmannen- kjempebra at du kom fra det med en positiv instilling og at det høres ut som det etter forholdet går bra med deg :-)

Jo takk, kan ikke annet enn å klage...!Kawagutten skrev:Banditmannen- kjempebra at du kom fra det med en positiv instilling og at det høres ut som det etter forholdet går bra med deg :-)
Haha! Joda, vi har vel forsåhvidt alle begynt på den trappa, men for egen den håper jeg det er en del trinn igjen! Er heller ikke overbevist om at det er den trappa som går opp jeg skal...Gielas skrev:Tenker omtrent som du ojdaojda skrev:Godt å høre at du allerede tenker opp på sykkelen igjen (å litt overraskende)![]()
[snip]
Ønsket deg god bedring har jeg allerede gjort andre steder, men gjentar det gjerne...
Se lyst på dét, BanditMannen, om du liker slik musikk:
https://youtu.be/rLhFmz_aM7Y" onclick="window.open(this.href);return false;
deler vi noe...i tillegg til MC-livet.![]()
Uansett hvilken trapp så er vi alle på denne veien, "Stairway To The Stars":Banditmannen skrev: Haha! Joda, vi har vel forsåhvidt alle begynt på den trappa, men for egen den håper jeg det er en del trinn igjen! Er heller ikke overbevist om at det er den trappa som går opp jeg skal...![]()
![]()
[Jeg var den siste som forlot stedet.AJ skrev:Uffda, Banditmannen! Å "ramle av hesten" er gjort på sekundet og skjer så nær som alltid uten mulighet for å hindre fallet.
Ønsker deg god bedring og fornyet pågangsmot. Klart du skal opp på hesten igjen!
Så til det Gielas skrev; hva er dette for noe? Jeg mener, i tilfelle noen (politiet
) tar kontakt...
![]()
sånn som du har satt det i parentes, hva mener du med det?Gielas skrev:Noen av dere som var nærmest i kolonnen som ønsker å si noe* ?
*= Jeg har gitt politiet mitt navn og tlf-nr, med mulig link til nick på mcsiden, vet ikke hvordan kildevernet gjelder på en nettside.
Gielas skrev:[Jeg var den siste som forlot stedet.AJ skrev:Uffda, Banditmannen! Å "ramle av hesten" er gjort på sekundet og skjer så nær som alltid uten mulighet for å hindre fallet.
Ønsker deg god bedring og fornyet pågangsmot. Klart du skal opp på hesten igjen!
Så til det Gielas skrev; hva er dette for noe? Jeg mener, i tilfelle noen (politiet
) tar kontakt...
![]()
sånn som du har satt det i parentes, hva mener du med det?Gielas skrev:Noen av dere som var nærmest i kolonnen som ønsker å si noe* ?
*= Jeg har gitt politiet mitt navn og tlf-nr, med mulig link til nick på mcsiden, vet ikke hvordan kildevernet gjelder på en nettside.
Da vi var i ferd med å få Banditmannen inn i ambulansen, ankom politiet.
Jeg måtte svare på spørsmål, og det gjorde jeg;
1. Hva heter du?
Jon Svinterud
2. Tlf?
92 25 94 24
Så spurte de om navn på andre som var med. Jeg sa at vi var en gjeng fra et
nett-forum som var på tur og at jeg kjente de fleste kun fra deres nick]
OK?
edit: jeg sa ikke 'mcsiden' til politimannen - jeg sa 'nett-forum' - han var helt på bølgelengde følte jeg
F.. å pist jeg ble på han ene ambulanse fyren som prøvde å "true" ut av deg om at du hadde stor fart selv om du svarte nei førstegangen,da måtte jeg bryte inn litt å bekrefte at det ikke var det for å stoppe han.Banditmannen skrev:Snakka med Politiet før jeg ble kjørt av gårde, og ble etterpå oppringt på sykehuset.
De sa det var oppretta sak, noe han sa bl.a forsikringsselskapet kunne ha nytte av, men ellers fikk jeg inntrykk av at de anså saken som avsluttet. :-)
Dette stemmer veldig bra med det inntrykket jeg fikk av ambulansefolka!45316 skrev:Det med hastighet er veldig viktig for helse for å gi riktig behandling. Det har overhodet ikke noe med at de skal fortelle det videre til politiet.
Tvert om er det vel få som er så vrange som helse da det kommer til taushetsplikt, de glemmer helt at de også på en del områder har opplysningsplikt.