Men fikk en vekker her om dagen.. jeg ringte Gjensidige, for å ordne forsikringen på Juniors 125ccm.
"Hei, det er Marie hos Gjennsidige"
"Hei, det er Olav, jeg skulle gjennoppta forsikringen på min sønns KTM"
"Skal vi seee, du har jo mange motorsykler ser jeg...."
"Hva"?
"Joo, du har en Yamaha, og to Triumpher her...."
"Unnskyld, hva er det du sier?"
"Hørte du ikke?, du har tre motorsykler forsikret her, og nå skal vi åpne forsikringen på KTMen igjen?!
"Jammen, den minste Triumphen byttet jeg jo inn ifjor, i august. og jeg har fortsatt forsikring på den.?? blir ikke den stoppet når sykkelen skifter eier?
"Nei, vi får ikke beskjed om det, desverre, du må si ifra selv"
"åå faen, jeg solgte jo den Yamahaen også ifjor..."
"Skal vi seee, ja Triumphen er registrert på ny eier den 18. august, og Yamahaen den 10.april. Men da har du penger tilgode hos oss..."
"Jaha, det var jo bra, hvor mye da..?
"hmmmmm (lyden av raske fingrer over kalkulatoren høres i telefonen") det blir 18146 kroner det...
"Wow, det var ikke småpenger heller, jammen bra jeg tok denne tlf da....
"Ja, vi stopper det faste trekket via avtalegiroen fram til november da, og så trekkes du bare 1243kr i desember"
Og det var virkelig en underlig telefonsamtale, jeg var både glad og flau på samme tid, snakk om å rote rundt i livet uten kontroll

Det jeg imidlertid HAR kontroll på er Speedy, som nå må feire 1.mai aleine, for jeg må ta i et ekstra tak her ute fram til søndag den 3.
Men den 4. mai er det bare 50 dager igjen til "MC-Sidens Invitational Mostly Triumphriders European Run" og som Lordshaft så forsiktig har ymtet frampå om.. Jeg gleder meg.. noe JÆÆÆÆÆÆÆÆ....lig