Da kan det fort hende at jeg like godt går glipp av den store utfartsdagen...
Har ikke fulgt så godt med her inne den siste tiden, så jeg spør likesågodt i stedet for å lete; allerede planlagt tur, eller? I så fall, hvor leser jeg mer om den?Tommas skrev:Hva med en tur til Lyngdal i helgen
Du kan lese om denne her:AJ skrev:Har ikke fulgt så godt med her inne den siste tiden, så jeg spør likesågodt i stedet for å lete; allerede planlagt tur, eller? I så fall, hvor leser jeg mer om den?Tommas skrev:Hva med en tur til Lyngdal i helgen
Syns nettopp det er halve moroa, jeg :-) .Snikendeugle skrev:Har egentlig svært få planer om å ta ut sykkelen 1. Mai. Det blir som regel litt for mange på veien.
Klokken 12:00 kjører vi i samlet flokk fra Bratten mot Fauske.
Det er mulig å henge seg på hele veien inn mot Fauske.
Vi kjører RV80 til Valnesfjord også gammelveien igjennom Valnesfjord og Røvik.
Stopp på Fauske på kaia nedenfor Statoil.
I år prøver vi å kjøre samlet fra Fauske klokken 13:30.
Da kjører vi mot Saltdal inn igjennom Rognan og ut på E6, videre til Saltdalsenteret.
Da ser jeg at værmeldingene letter også her hos oss, og det blir mer og mer klart at det blir en "Tingvollfjorden rundt" på 1. mai.Reodor Felgen skrev:Tror det, må se det an tidsmessig mot planene til øvrig familie.kjellv skrev:Det er ikke det. Jeg har tenkt å kjøre om Sunndalsøra på vei til Tingvoll, og Bergsøya på tilbaketuren. Er du med på runden?Reodor Felgen skrev:Takk det samme. Frei og Hjelset er jo uansett ikke store avstanden.kjellv skrev:Reodor Felgen skrev:Jeg tenkte jeg skulle ta turen innom Tingvoll.Supert. Da får vi sørge for nærmere kommunikasjon når dagen nærmer seg og vi vet mer. Hadde vært kjekt å hilse på deg.