Turen hjem ble jo bare hovedveier iom jeg MÅTTE pga lav temp og lav nysnøgrense, (feks 20cm nysnø over Haukeli, noe mindre over Hardangerv, men der var det jo -10).
Vel, mye trafikk på søndag hjem mot Kristiansand, så når rundkjøringene kom og veien gikk fra 1 til 2 filer, og bilene var ferdige med sitt, ja da fikk jeg "smelle til"..og det kan jeg love: her sikter man langt frem, klemmer inn alt av bein og armer og full kons, DÆVEN før en aks!!!
Fikk følt littegrann på den sånn ellers og: alt er veldig tight, veldig presist, vibrasjonsfritt, og den varver laaaaaangt, kort vandring på girkassa. Igrunn så er dette virkelig en fra "øverste hylle"!
Pakkinga hjem ble ikke optimal. Fikk ikke skikk på den orginale salveska, så den gled stadig fremover :-)å ...det er jo ikke akkurat digg da, så jeg gleder meg virkelig til å prøve min kones bike i skinndress, en passe varm dag, og med bare ensitsen på! :-)
Om dette var min bike, hadde jeg endret vinkelen på holkene som er optimalisert for "tucked in, and helmet in tank".
Beste R-bike av de jeg har prøvd!