Får vel opprette en blogg jeg også...
Er en gutt/mann på 30 født, oppvokst og bosatt i Bergen. Nærmere bestemt født på kvinneklinikken (går eg ut i fra) oppvokst i Blomsterdalen og bosatt på Hop/Nesttun.
Jobber i et stort datafirma som holder til på Sandsli, som et fåtall har hørt om...

Veeel, Over til et kanskje mer interessant emne.....
Kjøpte i 2006 en 2000 mod Honda Deauville, og putret rundt i denne i tre sesonger, før vi skilte lag i en sving på RV13. Pga sykkelen, har/hadde jeg en bruker på mcforumet.no som var Deauville00. Noen av dere kjenner sikkert nicket derfra.
Reiste opp til Ålesund i helga og slo til på en Yamaha XJ 900 som jeg og sambizen håper å få noen flotte og lange kilometre ut av.
Mens jeg trålte nettet etter potensielle sykler, bestemte jeg at den ikke skulle være grønn eller rød, og denne skulle ha kardang. Antall ccm skulle også være større enn 650 som jeg hadde i Hondaen. Trakten snurpet seg dermed inn mot en XJ 900.
XJ'en er en 2001 model, svart av farge og har kåpe. Har kun sett dette på den ene sykkelen som har frekventert finn.no. Videre har den kjørt 19.3xx km og har LZ på skiltet. Første eier hadde denne ståendes i garasjen og kjørte den ca 10.000 før han solgte den videre etter fem år. Antageligvis kjøpt på Sandefjord MC-senter siden skiltrammen nevnte noe om dette. Han har også sannsligvis vært medlem av Senior MC siden klistremerket til Senior MC var klistret på toppboksen.
Andre eier kjøpte så denne og hadde seg en tur til Geilo og litt rundtomkring, men har stått i en garasje i Ålesund for det meste. Han klarte å tilbakelegge rundt 9000km på de fire årene han har hatt den. Skiftet olje og filter kvelden før overtagelse.
Jeg er altså tredje eier, og foreløpig bare tilbakelagt rundt 50 km på denne. Sykkelen står for tiden i en garasje i et fint selskap med en Kawasaki.
Ser frem til å få denne hjem på en eller annen måte. Foreløpig har den det bra der den står.
Åja... Bilder?