Jeg tenker vi bør satse på og være i Horten kl. 08:00 eller der omkring. Derfor bør vi kanskje rekke fergen som går fra Moss klokken 07:30. Det letteste er vel om vi møtes på Biltema i Sarpsborg kl. 06:45 kanskje? Så blir det en transportetappe mot fergen. Greit å bli ferdig med den biten og heller bruke litt god tid når vi har kommet oss over på den andre siden. Eller hva mener du?Ashland skrev:Det går bra six-pack'en går fint vedsiden av porteren minBjerknez skrev:Da booker jeg plass til en sixpack med pils hos deg Ashland!Ashland skrev:Skulle du skorte veldig på plass hr. B kjører jeg nok med topp boksen nedover. Er evt litt plass der...Bjerknez skrev:Skal prøve og huske på det AJAJ skrev:Husk MCsiden banneret!Bjerknez skrev:Joda... vi tar det litt på sparket. jeg blir nok med seru. kan jo ikek la denne sjansen gå fra meg, hehe.
Kunne vært artig med bannerbilder fra denne turen, ikke minst fra Lindesnes.
![]()
Jeg kjører jo ikke en doning slik som deg med masse plass til overs og må pakke lett. Selv om ikke dette banneret tar så alt for mye plass så skal det nå uansett stappes inn ett sted. Hadde vert MYE enklere og laget ett slikt MCsiden vannmerke som man kunne legge til bildene i etterkant i stede for dette banneret. Men jada.. jeg skal ta det med AJ![]()
Tenkte å kjøre direkte mot Konsberg jeg da og møte dem der. Skal vi kjøre sammen dit?
Jeg orker ikke å kjøre den Oslofjord veien mot Drammen... Så får vi jo en kaffe på fergen også![]()
Moss - Horten høres veldig bra ut! Skyr helst Oslofjord tunnellen om mulig. Når og hvor skal vi møtes hr. B?
Kan være greit å få i seg varmen litt også før vi møter dem andre, for man blir vel ikke akkurat solbrent på morgenkvisten tror jeg