Jeg håper jeg aldri blir å ferske noen i å gjøre slikt med min sykkel. For da er jeg stygt redd for at jeg blir å ødelegge mye for meg selv

Håper det er greit at jeg "stjeler" litt plass i bloggen til ugla!Bjerknez skrev:Panigalen er en lekker sykkel, uten tvil... men den gjør ikke akkurat skam på seg denne her heller:
http://www.mvagusta.com/en/motorcycles/ ... agster-rr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dette sier du nå 14 dager før jeg flytter fra trygge Bergen til den ville hovedstadenSnikendeugle skrev:Kult å få telefon fra parkeringsvakten om at noen har drillet opp tenningslåsen min...
Ganske amatørmessig med tanke på at de kanskje kunne tatt med hele sykkelen hadde de bare tatt en varebil med og lempet den inn. Parkeringsvakten mistenkte at det kan ha vært noen narkomane, og ikke typiske mc-tyver.
Brukte kun rattlås. Utrolig at de ikke har fått det til egentlig. Det er ikke akuratt verdens vanskeligste rattlås å få opp.RuneMC skrev:Kjipt.
Men så til tusenkroners spørsmålet - hadde du skivelås også? (De uproffe opportunistene pleier da å gå videre til de finner en som bare bruker rattlås...)
Gå til topptråden/første kommentar i bloggen din og velg endre. Da kan du også endre emnetittel.Sopranoo skrev:Liten noob her. Men ser at dere flinke bloggere endrer emnestittelen! Jeg får ikke til det! Hvordan?
Haha. Pleier egentli være ganske flink til å finne utav sånt. men idag går tydligtvis alt feil.
God HELG!
Såpass ja! Thanks :)!DrGreve skrev:Gå til topptråden/første kommentar i bloggen din og velg endre. Da kan du også endre emnetittel.Sopranoo skrev:Liten noob her. Men ser at dere flinke bloggere endrer emnestittelen! Jeg får ikke til det! Hvordan?
Haha. Pleier egentli være ganske flink til å finne utav sånt. men idag går tydligtvis alt feil.
God HELG!
Leverte biken til AMD nå. Litt tungvindt å flytte sykkelen med rattlåsen på!Elolz skrev:Faen så kjipe folk kan være.Hærverk og tyveri er et av de større marerittene. Må du dekke dette selv eller går det på forsikring? Er det isåfall noe egenandel? Koster jo gjerne noen tusenlapper for ny tenningslås dessverre, og du må vel gjerne bytte de andre på sykkelen (sete/bakdeksel) med mindre du vil ende opp med to forskjellige nøkler?