Må si meg enig der.
Har også noen dårlige nyheter. Som jeg nevnte så vidt på Høk Bjerknez, mister jeg parkeringsplassen 1. juli. Ser ikke ut til at jeg finner noen andre steder å parkere. På gata er uaktuelt, og dersom det blir for langt unna leiligheten, blir det ikke til at den blir brukt. En av baksidene ved å bo midt i Oslo.
Har derfor bestemt meg for å selge den iløpet av mai/juni. Det suger skikkelig, men kjøper heller ny sykkel når jeg finner et annet sted å bo. Skal jobbe noen mnd i Korea fra Juli av også, så slik sett ville den blitt lite brukt i sommer/høst. Tenker derfor det er bedre å selge den nå i begynnelsen av sesongen, enn å vente til senhøsten hvor den gjerne ikke blir solgt før til neste år.
Selger den for 115.000,- inkl. skivelås med alarm (Abus Granit 8077), ny GPS (Garmin Zumo 350LM) og beskyttelsestrekk. Ekstrautstyr på sykkelen er Termignoni Racing Slipon og originale Varmeholker. Gav 129.000,- for den for en måned siden, så tror det skal være en grei pris. Foreløpig kmstand er 100 mil. I tillegg ordner jeg førstegangsservicen som kommer på noen tusen.
Jeg har allerede en kjøper. Men dersom noen skulle være interessert i tilfelle han trekker seg, evn være villig til å betale mer, er det bare å gi en lyd. Jeg er kjempefornøyd med sykkelen, så blir muligens å kjøpe ny Ducati Scrambler når jeg får leilighet med garasje.