mortenolb skrev:Det er vel fordi Suzuki hittil ikke har klart å trøkke inn noen hjelpemidler i gixxern, mens S1000RR'en har alle mulige
På den nye gixxern, så er det jo faktisk abs, men på såpass effektsterke MC er det klart en fordel og sikkerhetsfaktor med DTC som S1000RR har...ja Spesielt hvis man liker å kjøre litt aktivt, bruke biken og kjenne litt...på de kreftene som finnes der
Har hatt 2 stk gixxer 1000 og en 750....enkel råskap....har digga dem, men det kjem tell en punkt da det føles helt oki å ha blant annet tractionkontroll - quickshift kan jo væra greit tell banekjøring.
Quickshift til banekjøring? Oh no, til forbikjøring!
Kanskje det er meg det er noe galt med, men jeg synes rett og slett den QS´n er rasende gøy!
mortenolb skrev:Det er vel fordi Suzuki hittil ikke har klart å trøkke inn noen hjelpemidler i gixxern, mens S1000RR'en har alle mulige
På den nye gixxern, så er det jo faktisk abs, men på såpass effektsterke MC er det klart en fordel og sikkerhetsfaktor med DTC som S1000RR har...ja Spesielt hvis man liker å kjøre litt aktivt, bruke biken og kjenne litt...på de kreftene som finnes der
Har hatt 2 stk gixxer 1000 og en 750....enkel råskap....har digga dem, men det kjem tell en punkt da det føles helt oki å ha blant annet tractionkontroll - quickshift kan jo væra greit tell banekjøring.
Quickshift til banekjøring? Oh no, til forbikjøring!
Kanskje det er meg det er noe galt med, men jeg synes rett og slett den QS´n er rasende gøy!
Har ikke noe bruk for den ved forbikjøringer - plenty av power uansett