mye hissige og rare sjåfører ute i trafikken ja godt noen syntes jeg også kjører som en tulling ,men,men
jeg bruker også sykkeln slik som deg i køen og kjører pent og pyntlig forbi bilene, men ganske ofte blir det trangt mellom bilene for at de kjører midt i og da hender det jeg ruser motoren litt bak dem så de skjønner at jeg ligger bak og vil forbi

gjorde dette på veien hjem fra jobb på onsdag og lå bak en gubbe på rundt 40 tenker jeg, han skulle ikke slippe meg forbi han tok ned vinduet sitt å begynte å kjefte og skrike inni bilen, jeg hørte jo ikke en dritt av det han sa med alt bråket rundt, men så på ansiktet hans at det ikke var noen fine gloser han skulle rose kjøringen min med

heldigvis blei det klart i venstre fil så jeg girte ned og vridde om rulla det som går kikker i speilet og der visern fingern gitt

jaja tenkte jeg skjønner ikke hvorfor han ikke bare kunne svingt unna 20-30cm så jeg bare kunne glidd forbi istedenfor alt dette levende. :-)å
men stort sett så er flytter bilene seg og det går greit selv om det er noen .........

som på død og liv ikke vil at du skal komme før dem hjem virker det som