Så, hvem er det som spiller Ride her? Hvilken platform? Og hva synes dere?
Hadde vært gøy å få til noe online-spilling.
Jeg spiller på PS3. Synes det er bra! Har prøvd meg såvidt på et par av de MotoGP-spilla før, og aldri helt giddet å spille noe særlig, men dette falt mer i smak.
Har det på xbox 360. Av de bedre MC spillene eg har prøvd. Irriterende lange loadingsekvenser men det har vel mest med utdatert hardware å gjøre.
Opplever et par bugs blant annet inne på options når man går inn for å stille gamma så forandrer ingenting på seg uansett hvor mye man justerer slideren. En annen ting er når man justerer en slider, for.eks lyd, så går man tilbake igjen og inn igjen så er slideren tilbakestillt til default. Samme når en justerer demping på sykkelen og.
Jepp, laster sakte på PS3 og. Regner med at det går kjappere på PS4.
Også noen bugs, som at den viser feil sykkel til navn i menyen, men ikke noe sånn kjempeirriterende.
Nå ble jeg nettopp nummer 1 på world rankinga der!
Ferdig med alle elite trophy'sa nå. Og prøver meg på online for første gang. Herre helvete det tar lang tid å laste. Jeg er sikker på at det har lasta i 5 minutter nå, og fortsatt ingen reaksjon.
Edit:
Nå har det gått 5 minutter siden jeg postet dette, og den laster fortsatt.
Det er dog ekstremt mye bugs. Nå entra jeg en online match, og løpet starta, men på min skjerm så var det forrige løp sin avslutningsskjerm som var oppe, og ble der. Gire ned-knappen var "forlat matchen og mist poeng"
Er det like mye bugs på ps4 og xbone og eller? Kan det være mye bugs fordi det er porta til "dårligere" konsoller?
Har pimpa opp en speed triple som eg vant en haug med penger som eg kjøpte en kawa z800 og en triumph 675 Daytona. Begynner å bli interessant nå med litt raskere sykkler :-D