S1000R er så klart en bedre sykkel på alle måter. Den er raskere, den har større motor, den har bedre dempere (faktisk) siden dem er adaptive, den er proppet av elektronikk som hjelper deg og siden den også koster 60-lapper mer, så er det vel ingen tvil om at dette er den klare vinneren både på papiret og langs veien. Man trenger ikek akkurat være noen hjernekirurg for å forstå såpass.
Det som gjør at jeg kanskje velger bort denne er rett og slett ene og alene fordi jeg vil ha en "enkelt" MC liv uten å måtte kjøre rundt i det dyreste for å føle meg bra. Det har jeg gjort med bil, og det har jeg også gjort med båt. Det gir meg absolutt overhodet ingenting enn glede akkurat de første ukene. Etter noen uker så er båten/bilen "kjedelig" igjen og vips så må man jo snart begynne å se seg om etter noe råere. Rett og slett kun en dårlig spiral man vikler seg opp i.
Konklusjonen er da altså: BMW S1000R er en dritrå sykkel på alle måter. Ferdig snakka. Problemet ligger nok i min noe sære fornuft. Er vel ikek spesielt heldig og blande fornuft og MC kjøring heller, så jeg befinner meg i en syltynn gråsone her.

EDIT:
Helt til slutt må jeg bare si til deg Tommas: Faen ta deg for at du lånte bort sykkelen til meg. Ikke fordi det har noen betydning for mitt neste MC valg, men fordi jeg får litt forklaringsproblemer når jeg sammenligner Streeten med denne