Å bytte dekk separat etter slitasjenivå, er bare å snyte seg selv for opplevelsen av nye dekk på sykkelenLordShaft skrev:Hallaien![]()
Jeg har selv byttet bakdekk før jeg byttet framdekk, gnetet på kronene rundt dekk en periode. Men nå i senere tid bytter jeg både bak og framme konsekvent. Kjøreegenskapene i framdekket er blitt såpass mye dårligere på de km det har rullet la med framdekket. Litt trapping og følelsen av å ha helt ferske dekk både bake og framme er noe jeg heller koster på meg.
Framdekket tåler alltid mye mer enn bakdekket. Det er ingen fare med å strekke framdekket noen km til, jeg bare sier at jeg liker å bytte begge samtidig
Absolutt ikke utgått på dato :) Produsert i januar. En kamerat av meg som gikk i klassen min som driver dekkbutikk, så fikk det til rett over innkjøpspris :-)Kawagutten skrev:Det hørtes veldig billig ut.Hadde de gått ut på dato eller noe? Hvor kjøpte du de?Daniel V skrev:Det får bli neste år evnt.LordShaft skrev:Har du vurdert å driste deg til å prøve pilot road 4? Teknologien til pilot Road 3 begynner jo å bli noen år.... Å i følge nettet så virker det som folk er mer fornøyd med pilot road 4![]()
![]()
Fikk nye pilotroad 3 bakdekk i 160/60 som er på min til 700,-, så da er jo saken greiForskjellen på dem er så liten har jeg hørt at det ikke er noe voldsomt å hente på 4 kontra 3, så da overlever jeg en sesong til
![]()
Hva er du ikke enig iejs skrev:![]()
Er ikke enig.
Bytter dekk når det trengs.............