Hahaha ja du kan stole på megBjerknez skrev: Uansett... jeg legger diskusjonen død for min del. Har sagt hva jeg mener om S1000R. En fantastisk sykkel på alle måter, men kanskje allikevel ikke noe for meg. Men vi får se

Hahaha ja du kan stole på megBjerknez skrev: Uansett... jeg legger diskusjonen død for min del. Har sagt hva jeg mener om S1000R. En fantastisk sykkel på alle måter, men kanskje allikevel ikke noe for meg. Men vi får se
Jeg er mer prinsippfast enn du trorLordShaft skrev:Hahaha ja du kan stole på megBjerknez skrev: Uansett... jeg legger diskusjonen død for min del. Har sagt hva jeg mener om S1000R. En fantastisk sykkel på alle måter, men kanskje allikevel ikke noe for meg. Men vi får se![]()
Viktig å skyte med alt vi har når muligheten byr seg. Er du like sta som meg, så blir det vel prinsippene viktigere enn sykkel tenker jeg
Jeg har vel aldri lagt skjul på at jeg synes BMW'en er en knallflott sykkel?LordShaft skrev:Ja det får jeg håpe, for her er det ikke morsomt i det hele tattIkke godt å skjønne internhumor som er oppstatt på tur eller lignende
Men det JEG syns er morsomt er at du liker BMW så godt![]()
Ja da så. Hvis 80 er fort på Riksvei 44, så forstår jegTommas skrev:Vi fant veier hvor 80 var en utfordring, og kjørte så fort som mulig opp til det. Ellers var det mest kos og naturopplevelserJohnnyTh skrev:Utrolig så fort dere har kjørt her nede på sør vestlandet. Er jo 80 sone bare på det meste og så hissige som UP har vært i vår så tørr ikke jeg dra på så mye over. Godt jeg hadde konfirmasjon denne helgen![]()
Burde fått meg en sånn dreiemomentgraf på busaen. Bare for skoj. Har kun hp på papirene mine og jeg misstenker at mye er tatt ut i midtregisteret. 112nm bør vel være tilgjengelig fra en .. 3-4000rpm? Men så er det jo en diger turbuss også daTommas skrev:Hadde vært gøy å la Lord'en teste sykkelen min. Diverse dyno fra nett viser at de har dyttet på ganske bra med Nm fra bunnen av, i forhold til RR.
Artig å høre hvordan den er sammenliknet med "storebror".
Tror ikke du er så langt unna sannheten derTBI81 skrev:Burde fått meg en sånn dreiemomentgraf på busaen. Bare for skoj. Har kun hp på papirene mine og jeg misstenker at mye er tatt ut i midtregisteret. 112nm bør vel være tilgjengelig fra en .. 3-4000rpm? Men så er det jo en diger turbuss også da
Tommas skrev:Nå fikk jeg lyst til å kjøre tur igjen
Du må starte med å ta nytt profilbildeAshland skrev:Flotte bilder! Må bli flinkere til å nappe opp kameraet
Fikk lyst på en liten reprise jeg nå
Nyttojda skrev:Du må starte med å ta nytt profilbildeAshland skrev:Flotte bilder! Må bli flinkere til å nappe opp kameraet
Fikk lyst på en liten reprise jeg nåJeg trodde veldig lenge at Bjerknez dro rundt på en Pakistaner på to hjul
Men på hytteturen i helgen snakket han "Kav Norsk" :-)å