Til neste vår er det tid for ny sykkel. Det er derfor viktig å starte undersøkelsene et år i forveien! :-)
Min onkel har en 1997 modell TL1000S. Han har eid denne siden 2001, og den har nå gått ca 45 000km uten nevneverdige problemer. Dog har jeg sett (lest) at det er litt blandede erfaringer rundt denne sykkelen.
Tenkte derfor at det kanskje var litt lettere å samle litt info her, enn å måtte lese et og annet innlegg i 300 forskjellige tråder.
Ser at bakdemperen er noe som går igjen, ved at den blir for varm pga at den ligger for nærme bakre sylindervegg. Samt at det er litt dårlige bremser foran. Dette bør vel kunne løses med en 6-stemplet calipter fra TL1000R? Har også lest litt om at enkelte synes injectionsystemet er litt tregt? Er det forskjell på de forskjellige årsmodellene her? Evnt feil er vel som regel rettet på garantien for lenge siden? :-)
Jeg synes selv TLen er en utrolig kul sykkel, som tar seg godt ut både utseendemessig og lydmessig. De er jo også helt rå lyd i dem. Rimelige i innkjøp er de jo også, noe som har litt å si for en nyutdannet stakkar som ikke tjener gull og grønne skoger enda!

Fint om det går ann å få både positive og negative erfaringer fra dere der ute. :-)
På forhånd takk for alle svar! :-)