Trivelig å bli kjent med deg også ZnirlN

Att noen til tider tøyde fartsgrensene under helgens tur hendte vel til tider,men direkte grisekjøring vil jeg ikke kalle det. Selv om vi rakk butikken før den stengte på fredag

Tja, vanskelig og måle "erfarenhet" eller "dyktighet" når det kommer til kjøring, men jeg tror nok kanskje antall kjørte kilometer teller mer enn antall år man har hatt lappen. Mange som har hatt lappen i 5 år som ikke kjører mer enn noen få tusen i året. Det kommer vel også litt ann på hvordan man kjører når man først kjører.Ashland skrev:Nydelig film Hr. BJeg hadde aldri kjørt noen av veiene før og storkoste meg, E39 var ikke verdens mest spennende, men helt ok for å komme fort frem. Tommas hadde iallefall satt sammen en bra rute!
Trivelig å bli kjent med deg også ZnirlNKjedelig du måtte hilse på Onkel Blå!! Tror jeg skal gå til anskaffelse av ett verktøysett, så håper jeg aldri trenger å bruke det, på tur... Har iallefall lært enn ikke skal tøye grensene for hva enn tror dekkene holder!
Att noen til tider tøyde fartsgrensene under helgens tur hendte vel til tider,men direkte grisekjøring vil jeg ikke kalle det. Selv om vi rakk butikken før den stengte på fredag![]()
Kan vel ikke kalle meg veldig erfaren fører, men vi alle holdt stort sett samme tempo :-)
Du sier noe der! Att enn har lappen betyr att enn har lov å "øvelseskjøre" på egen hånd. En god og erfaren sjåfør, det blir enn gjerne av å kjøre mye og ikke ta alle tilbakemeldinger på kjørestilen som kritikk, men som veiledningBjerknez skrev:Tja, vanskelig og måle "erfarenhet" eller "dyktighet" når det kommer til kjøring, men jeg tror nok kanskje antall kjørte kilometer teller mer enn antall år man har hatt lappen. Mange som har hatt lappen i 5 år som ikke kjører mer enn noen få tusen i året. Det kommer vel også litt ann på hvordan man kjører når man først kjører.Ashland skrev:Nydelig film Hr. BJeg hadde aldri kjørt noen av veiene før og storkoste meg, E39 var ikke verdens mest spennende, men helt ok for å komme fort frem. Tommas hadde iallefall satt sammen en bra rute!
Trivelig å bli kjent med deg også ZnirlNKjedelig du måtte hilse på Onkel Blå!! Tror jeg skal gå til anskaffelse av ett verktøysett, så håper jeg aldri trenger å bruke det, på tur... Har iallefall lært enn ikke skal tøye grensene for hva enn tror dekkene holder!
Att noen til tider tøyde fartsgrensene under helgens tur hendte vel til tider,men direkte grisekjøring vil jeg ikke kalle det. Selv om vi rakk butikken før den stengte på fredag![]()
Kan vel ikke kalle meg veldig erfaren fører, men vi alle holdt stort sett samme tempo :-)
Men jada... følte vel at jeg hadde hatt litt flaks med tanke på ungåelse av fartsbot på turen når jeg kom hjem... Jeg tror flaks kvoten min er brukt opp for i år der
Det er festet på styrekrona med RAM mount adapterlaban skrev:Bjerknez, hvordan du har festa kameraet?
Ser nesten ut som det er festa på ramma men det var merkelig lite vibrasjoner
Tommas skrev:Herlig video!
Og når sant skal sies, på mange av de veiene er det vrient å holde 80 i marsjfart så det ser nok verre ut enn det er.
Flott var det i alle fall![]()
@ZnirlN - hyggelig å møtes, synd du fikk en ekstra avgift for å ha hatt det gøy...
Den ekstra avgiften er bare sånn som kommer av og til det. Satt helt i min egen verden når jeg ble tatt. Måtte spørre den fine frøkena om hvilken fart jeg hadde og om jeg kunne kjøre videre med lappen i beholdojda skrev:Tommas skrev:Herlig video!
Og når sant skal sies, på mange av de veiene er det vrient å holde 80 i marsjfart så det ser nok verre ut enn det er.
Flott var det i alle fall![]()
@ZnirlN - hyggelig å møtes, synd du fikk en ekstra avgift for å ha hatt det gøy...
Jeg la ikke merke til at onkel ikke hadde likt framferden din, håper de ikke tok for mye av feriebudsjettet
Godt det er så billig i Europa, at det nok kan bli råd med en pils alikevel :-)å
Takk for det Zadnez, men er det noen av oss på turen som kunne kjøre så var det bamsefar (ojda). Rett og slett et imponerende tempo til tider med doningen sin. Et klart eksempel på at mange kubikk i lett sykkel ikke er ensbetydende med at man kommer først frem. Har man teknikken i orden så kjører man fra det meste uansett krefter.Zadnez skrev:kjempeflott video... dette kan du Bjerknez... ser ut som om du kan kjøre ogsåEnig i at antall kilometer er viktigere enn antall år... jeg er av den siste kategorien med mange år og lav kilometer
Hvis det hadde telt så ville nok tigerberta kjørt lett fra deg og Ojda er flink til å holde følget samlet. heheBjerknez skrev:Takk for det Zadnez, men er det noen av oss på turen som kunne kjøre så var det bamsefar (ojda). Rett og slett et imponerende tempo til tider med doningen sin. Et klart eksempel på at mange kubikk i lett sykkel ikke er ensbetydende med at man kommer først frem. Har man teknikken i orden så kjører man fra det meste uansett krefter.Zadnez skrev:kjempeflott video... dette kan du Bjerknez... ser ut som om du kan kjøre ogsåEnig i at antall kilometer er viktigere enn antall år... jeg er av den siste kategorien med mange år og lav kilometer
Joda, jeg holdt følge, men merket at teknikken hans i svingene ga han et lite forsprang. Men jeg arbeider med å forbedre meg![]()
Ellers var vi alle ganske så gjevngode i mine øyne. Vertfall så holdt vi mer eller mindre samme tempo hele gjengen