Har spilt endel MotoGP, men etter hva jeg har skjønt er de endel lettere enn Ride.Snikkeren skrev:Lastet det ned i dag etter å ha lest postene her på MCsiden. Har bare såvidt prøvd det. Får se hvordan jeg liker det når jeg har prøvd litt til.
Noen av dere som har spilt MotoGP spillene? Hvordan er de i forhold til dette?
Elolz - Honda VTR SP1
Re: Elolz - Honda VTR SP1
Fått prøvd den i nokon skikkelige 1. girs hårnåler enda? Da får du virkelig sjekka hvor smuud du er
merker sjølv at ved å dra bakbremsen litt igjennom svingen så går det mykje jamnere ved av/på gassing. Du slipper kanskje det med power commander da.
Slipper det også med fire sylindere men det skal jo ikkje bli for lett heller

Slipper det også med fire sylindere men det skal jo ikkje bli for lett heller

Måtte du ut med mye for mic'en?
- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Og med nyinnkjøpt mic, så forventer vi oss lydprøve av sykkelen uten dB-killerne.

http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Aaah! Det der burde jeg gjøre, tror jeg. Sikkert ikke vært gjort i mitt eie :-)å
- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Haha hvis du gjør det skal jeg spandere olja hehehemortenolb skrev:Aaah! Det der burde jeg gjøre, tror jeg. Sikkert ikke vært gjort i mitt eie :-)å
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Olja?:p
- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Hehe har olje på lagermortenolb skrev:Olja?:p

X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
Eg brukte en slik nylon slipepad eller hva det nå heter på stemplene for å ta bort møkka som ikkje gikk bort med tannbørsten. :-)
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Jeg har faktisk sovet på en rorbu ute i øygarden ett sted. Dog er dette noen år siden så motorsykkel var ikke transportmiddelet den gangen. Var ganske langt ut den rorbua var. Var kun ca. 1 ml til før det var slutt på normal vei. Rorbuene lå på venstre side rett etter en bro ikke langt fra en bussholdeplass.
Er fint der ute og et sted jeg lett kan dra til igjen. Flotte rorbuer var det også.
Tror det hette "Nautnes".... Kan det stemme?
Er fint der ute og et sted jeg lett kan dra til igjen. Flotte rorbuer var det også.
Tror det hette "Nautnes".... Kan det stemme?
- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Har ikke peiling, men Google er nokså enig med deg i at det kan være riktig... Nautnes:
http://goo.gl/maps/ClmkJ" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goo.gl/maps/ClmkJ" onclick="window.open(this.href);return false;
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Ah morsomt å se litt fra Glesvær igjen
Filmet du noe rundt kafèn og "sentrum" ?

Filmet du noe rundt kafèn og "sentrum" ?

- DrGreve
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Hvis du vet hvor skiva har kast og hvilken vei kan du bruke en skiftenøkkel og bende skiven en smule....?
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Skru av hjulet og ta fingeren inn der akselen skal gå gjennom. Snurr hjullagerne rundt. De skal gå smooth, stille og glatt rundt. :)Elolz skrev:@Toven: Sjekket gjennom klippene nå, fikk med når jeg kjørte forbi kaféen ja.Skal prøve å få redigert og syncet med Zoom H1 klippet. Ble ikke helt fornøyd med lyden, må nok gjøre noe lydnivå innstillinger på Zoom'en, virker som det clippet litt. Men fungerte overraskende greit å ha den under setet.
![]()
@DrGreve: Hadde sykkelen på depotstøtter og spant hjulet rundt, det var et punkt det var veldig treigt der klossene var borti. Kan dette skyldes noe annet? F.eks hjullager? Vet ikke helt symptomene på det i forhold. Eller må det nesten være skiven siden det kun er på ett og samme punkt det tar?Litt kjipt å kjøpe nye skiver hvis det er noe annet jeg kan sjekke ut først. Hvis jeg skulle prøvd å bøye skiven tilbake, er jeg litt redd for å gjøre vondt verre, nå kan jeg i det minste bruke sykkelen og bremsene fungerer.
Når du skrur på hjulet igjen kan du kjenne om det er noe sideveis slark også, men da må du ta av calipterne for at det skal være lett å kjenne :)
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Den sykkelen din er et smykke
Jeg har en forkjærlighet for de gamle honda modellene 
Blir spennende å høre hvordan H1 lyden blir, jeg står på nippet til å kjøpe meg en slik selv.

Blir spennende å høre hvordan H1 lyden blir, jeg står på nippet til å kjøpe meg en slik selv.