Bjerknez skrev:
Vist du har lest ALT jeg har skrevet om PR4 kontra Pirelli Diablo så har du sikkert fått med deg at jeg heller ikke hadde noe i mot Pirelli dekkene. Jeg kjøpte PR4 ene og alene fordi det varte mye lenger. Når ikke det er tillfelle, så kan jeg jo like godt gå for dekket jeg hadde før. Jeg har også skrevet at de forrige dekkene var mer responsive, noe jeg likte. Men generelt sett er ytelsene relativt like til mitt bruk.
Men det mest naturlige er nok kanskje å prøve andre dekk som skal vare tilsynelatende lenge?
Jeg har kanskje ikke lest alt du har skrevet, men jeg har lest at du selv har vært godt fornøyd med de Road 4 dekkene. Slik jeg har forstått det, så er de fleste S/T dekk litt mindre styrevillig enn Sport dekk
Det var ikke ment som kritikk, mer som en liten dytt i ryggen

Hvordan ser framdekket ditt ut? Er det like slitt, eller bærer det preg av samme slitasje? Kan det være at du bare har vært jævlig uheldig med akkurat dette dekket? Det er jo nærliggende å tro at det er noe med nettopp dette dekket. Når du ser hvordan dekket til Morten er slitt...
(beklager om jeg framstår som frekk, det er ikke meningen overhodet) KOZ og KLEMZ osv